Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Den brukar vara i april och anordnas av Hififorum. Vi får se vad som kommer. Bernt är ju inte moderator längre, men han kanske är sugen att dra i trådarna ännu en gång. Jag håller denna sammankomst som en av de roligaste under året.
soundbrigade skrev:Vee-Eight skrev:Den brukar vara i april och anordnas av Hififorum. Vi får se vad som kommer. Bernt är ju inte moderator längre, men han kanske är sugen att dra i trådarna ännu en gång. Jag håller denna sammankomst som en av de roligaste under året.
Finns det gubbs som är beredda att stötta så det blir träff??? Vi är ju många som bor i häradet som vill vara med och kan dra vårt strå till lasset. Bernt behöver ju inte kämpa själv. JUH!
Vee-Eight skrev:Det har ställts frågan i klubbstugan AV om ngn har en lokal på lut. Jag skrev att vi kollar möjligheterna i Trollhättan och Vänersborg.
soundbrigade skrev:Vee-Eight skrev:Det har ställts frågan i klubbstugan AV om ngn har en lokal på lut. Jag skrev att vi kollar möjligheterna i Trollhättan och Vänersborg.
Folkets HUs i Vbg vore fint (men dyrt). Kollar någon lokalitet ute vid bilprovningen (i Vbg).
LarsR skrev:Är det för dyrt så ska man ge ett förslag på vad man är villig att betala. Är det inte orimligt och att lokalen inte bokas av någon annan så borde de gå med på det!
(Marknadsekonomi!)
avr7000 skrev:Jag har en krok ute på Högskolan Trollhättan i samma ärende... tänk om...
Kaffekoppen skrev:DIY-träffen i Göteborg som hf anordnat är ju verkligen en tradition vi får hoppas håller i sig!
avr7000 skrev:Absolutituuuut... blir den av kör vi naturligtvis inget här, men det är ju bra med en backuplösning om den inte blir av! Träffas vill vi ju!
Kaffekoppen skrev:DIY-träffen i Göteborg som hf anordnat är ju verkligen en tradition vi får hoppas håller i sig!

Vee-Eight skrev:En i-Pod inbyggd i ett lättmargarinpaket?![]()
Naqref™ skrev:... Men vi kan väl säga att det blir en lätt & lagom anläggning.![]()
Vee-Eight skrev:Jag har lite småkoll på HF.
kanon - ska vi kanske lägga upp förslag vad vi skulle vilja ha med oss om vi får komma?
PEGE skrev:Klart att ni är välkommna......... med reservationen att det blir fullbokat.
V8 kan anmäla i tråden vad som kommer......... han har ju möjligheten.
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=66832
Vee-Eight skrev:Gör en lista här, så uppar jag deltagandet i HF-tråden.
utopia skrev:Hur många besökare brukar det vara på DIY träffen? Skulle va kul och åka o lyssna lite.
Vee-Eight skrev:Jag har ju överlevt konststycket att lira stenkaka på en skrällig resegrammofon och överleva.
soundbrigade skrev:Vee-Eight skrev:Jag har ju överlevt konststycket att lira stenkaka på en skrällig resegrammofon och överleva.
Var inte sån nu!!!! Du var ju förra årets hjälte!
Hummermannen tar med:
30 KILO SKIVSPELARE
NUVISTOR RIAA
PHILLE (högtalare) (HOPPAS ATT BASARNA BLIR KLARA )
RÖR FÖR O SLUTSTEG OM DET ÄR KLART
SÄCKKÄRRAN
Hos Ljudbrigaden kan man om det kniper övernatta. Det är bara 8-9 mil (1 timme till Göteborg härifrån) och luften är renare.
Frodrak skrev:när går det av stapeln?
Frodrak skrev:Oki, will do:)
Mr_Ekan skrev:HF:are har "företräde"? Om man är reggad på båda forumen, vad är man då? Hybrid?
Had gääärna kommit, men Götet ligger dessvärre långt borta numera
Mr_Ekan skrev:HF:are har "företräde"? Om man är reggad på båda forumen, vad är man då? Hybrid?
Had gääärna kommit, men Götet ligger dessvärre långt borta numera
Vädjan till er som kommer - tjaffsa för fan inte om kablar och stenar och annat! Det här är en kul grej som bara rabiata tjaffsdjävvlar kan sabba.
PEGE skrev:Inga problem, har du några diy-stenar, så ta med och berätta lite om dem, gäller även kablar.
soundbrigade skrev:PEGE skrev:Inga problem, har du några diy-stenar, så ta med och berätta lite om dem, gäller även kablar.
Dumma dig nu inte!!! Du fattar vad jag menar!
Frodrak skrev:Om jag inte har något att ställa ut, går det då bra att komma förbi och kika på andras alster, och kanske tjôta lite?
Frodrak skrev:Om jag inte har något att ställa ut, går det då bra att komma förbi och kika på andras alster, och kanske tjôta lite?
PEGE skrev:Datum och plats för HiFiForums DIY-träff 2008..
Den 19/4 på Svartedalssskolan,Hisingen, Göteborg.
Återkommer med klockslag![]()
PG
paa skrev:Undrar varför den här tråden inte ligger under diy-avdelningen?
OlA-68 skrev:Mats Meyer Lie ringde mig angående tid för eventet och jag meddelade honom tid och plats enligt ovan...
det kommer en blänkare i passande numer inför händelsen plus att det blir troligtvis lite pressbevakning
kul eller vad säger ni
Kaffekoppen skrev:Man kanske borde komma, det kan ju som sagt finnas goda bullar...
Det kommer ske!Naqref™ skrev:Kaffekoppen skrev:Man kanske borde komma, det kan ju som sagt finnas goda bullar...
Kanske läge för samåkning i dieselvolvon precis som i helgen som var?
Naqref™ skrev:Det verkar som du är sugen på revansch för förra årets frånvaro.
PEGE skrev:Vi håller på med rumsfördelningen just nu, och du är med Soundbrigade
soundbrigade skrev:
Mina TB:are:
Mr_Ekan skrev:Vad har dom satt upp för kriterier för att få delta?
soundbrigade skrev:
Just nu är inställningen från HF väldigt njugg. Det är så man funderar om man alls ska komma, ens som besökare.
OlA-68 skrev:har ni förresten observerat notisen i senaste hifi& musik om att det kommer att vara en diy träff i götet det skall bli trevligt
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 20 gäster