Jag har formaterat om datorn för ett litet tag sedan och glömt bort att ändra denna inställning.. Jag har tyckt att anläggningen ibland har haft lite konstiga hyss för sig med vassa S-ljud via spotify men jag har avfärdat det med att troligen så kör spotify med någon taskig utgåva/rippning. Jag hade även en lyssning mellan 668:an och dacmagicen och tyckte att dacen lät råare i klangen och mindre upplöst, detta avfärdade jag med att det kanske var placebo..
Tänkte höra om någon annan ville delge sig av någon annan lite "kul" miss.
Har du kanske lyssnat och stampat takten som aldrig förr och tyckt det låtit galet bra för att sedan finna att du lyssnat med ena högtalaren fasvänd?
Eller har du kanske kopplat in en ny dac och jämfört med en inbyggd och efter mycket lyssnande och märkbara skillnader märkt att du tryckt på fel knapp och aldrig ändrat dac?
Det finns gott om saker man kan göra som kan ge hifi-egot en liten tilltufsning.
Jag inser att denna tråd inte har potential för många inlägg och syftet är inte att skratta åt andra utan snarare så kanske man kan känna igen sig själv och skratta åt samma sak som man själv gjort

Seså, sånt kan hända oss alla.