Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Kan ikke komme der, men god fornøjelse med showet
UrSv skrev:penke62 skrev:@Ola: hur långt är det från hovedbanestationen till hotellet, vet du det?
500 m
penke62 skrev:UrSv skrev:penke62 skrev:@Ola: hur långt är det från hovedbanestationen till hotellet, vet du det?
500 m
Ungefär en pilsner alltså?
UrSv skrev:penke62 skrev:UrSv skrev:penke62 skrev:@Ola: hur långt är det från hovedbanestationen till hotellet, vet du det?
500 m
Lite drygt.
penke62 skrev:Lista på deras hemsida, har jag för mig.
steveo1234 skrev:penke62 skrev:Lista på deras hemsida, har jag för mig.
Inte som jag hittat. Länk?
EDIT: Ser fortfarande ingen här : http://www.hifisurround.dk/
EDIT2: Är helt säker på att denna listan inte fanns sist jag tittade : http://www.hifisurround.dk/?p=showguide
Problem löst om någon kan berätta för mig hur stor denna mässa är jämfört med Arken..
Naqref skrev:penke62 skrev:UrSv skrev:penke62 skrev:@Ola: hur långt är det från hovedbanestationen till hotellet, vet du det?
500 m
Där ligger en 7-11 på vägen som vi brukar proviantera hos - en pölse och en pils. De brukar ta slut lagom när man kommer fram.
Fjonkalicious skrev:steveo1234 skrev:penke62 skrev:Lista på deras hemsida, har jag för mig.
Inte som jag hittat. Länk?
EDIT: Ser fortfarande ingen här : http://www.hifisurround.dk/
EDIT2: Är helt säker på att denna listan inte fanns sist jag tittade : http://www.hifisurround.dk/?p=showguide
Problem löst om någon kan berätta för mig hur stor denna mässa är jämfört med Arken..
Jag tror att den är mycket mindre än Arken. Kolla in katalogen från 2010, så ser du en planlösning. Det lämnar en bil(mot arken)från Helsingborg/knutpunkten strax efter 08:00 på lördag morgon och det finns plats kvar. Dock rullar den inte hem förrän senare på söndag eftermiddag.
Med vänlig hälsning,
Filip
Fjonkalicious skrev:Är du intresserad av sånt skall du gå på hembiomässor istället. Dock har vi alltid kul oavsett mässa.
Naqref skrev:Imorgon drar vi västerut.
penke62 skrev:Naqref skrev:Imorgon drar vi västerut.
Me like, men jag kör inte förrän på lördag.
Träff?
Fjonkalicious skrev:Vafalls, har Ordet skaffat sig det jag kallar för "ekonomiklipping"?
Jag räddar gärna någons dag... och bara så ni alla vet det jag älskar önskemål och feedback... så om ni ngn hört så ge både positiv och negativ kritik. jag önskar bli proffs på det jag pysslar medpenke62 skrev:Personligen är jag klart besviken på mässan. Väldigt få utställare, väldigt många försäljare av kablar och kontakter. I de flesta rummen gick det inte att lyssna seriöst då någon annan störde med alldeles för hög volym. Sämst var det hos Dynaudio som konkurrerade med sig själva med volym. Den där tomten som sålde trädgårdshögtalare spelade sönder de flesta andra rummen på egen hand. Det enda som fick mig att riktigt slappna av och försvinna i musiken var när Ola spelade O Helga Natt, det var lysande vackert.
penke62 skrev:Personligen är jag klart besviken på mässan. Väldigt få utställare, väldigt många försäljare av kablar och kontakter. I de flesta rummen gick det inte att lyssna seriöst då någon annan störde med alldeles för hög volym. Sämst var det hos Dynaudio som konkurrerade med sig själva med volym. Den där tomten som sålde trädgårdshögtalare spelade sönder de flesta andra rummen på egen hand. Det enda som fick mig att riktigt slappna av och försvinna i musiken var när Ola spelade O Helga Natt, det var lysande vackert.
Fjonkalicious skrev:Jag har en vag känsla av att det är inte första gången Naqref kommer att vara utspökad i en corporateskjorta.
Naqref skrev:Fjonkalicious skrev:Jag har en vag känsla av att det är inte första gången Naqref kommer att vara utspökad i en corporateskjorta.
Då hoppas jag den inte är svart. Jag hoppas få se Jonas spänna sina muskler i en fjorrosa skjorta!
Det där kom nog ute lite fel.![]()
![]()
Det absolut största problemet som jag ser med mässan var att donnorna som sålde kimber power cables på lördagen inte var där på söndagen.![]()
Ang bilderna så höll min Nikon inte batteriet. Jag glömde ladda det efter Arkenmässan. Men kanske finns där någon bild. Jag kollar senare.

Fjonkalicious skrev:Är det något sånt här du tänker dig?![]()
Naqref skrev:Ang bilderna så höll min Nikon inte batteriet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster