Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Vafalls, har Ordet skaffat sig det jag kallar för "ekonomiklipping"?
Jag räddar gärna någons dag... och bara så ni alla vet det jag älskar önskemål och feedback... så om ni ngn hört så ge både positiv och negativ kritik. jag önskar bli proffs på det jag pysslar medpenke62 skrev:Personligen är jag klart besviken på mässan. Väldigt få utställare, väldigt många försäljare av kablar och kontakter. I de flesta rummen gick det inte att lyssna seriöst då någon annan störde med alldeles för hög volym. Sämst var det hos Dynaudio som konkurrerade med sig själva med volym. Den där tomten som sålde trädgårdshögtalare spelade sönder de flesta andra rummen på egen hand. Det enda som fick mig att riktigt slappna av och försvinna i musiken var när Ola spelade O Helga Natt, det var lysande vackert.
penke62 skrev:Personligen är jag klart besviken på mässan. Väldigt få utställare, väldigt många försäljare av kablar och kontakter. I de flesta rummen gick det inte att lyssna seriöst då någon annan störde med alldeles för hög volym. Sämst var det hos Dynaudio som konkurrerade med sig själva med volym. Den där tomten som sålde trädgårdshögtalare spelade sönder de flesta andra rummen på egen hand. Det enda som fick mig att riktigt slappna av och försvinna i musiken var när Ola spelade O Helga Natt, det var lysande vackert.
Fjonkalicious skrev:Jag har en vag känsla av att det är inte första gången Naqref kommer att vara utspökad i en corporateskjorta.
Naqref skrev:Fjonkalicious skrev:Jag har en vag känsla av att det är inte första gången Naqref kommer att vara utspökad i en corporateskjorta.
Då hoppas jag den inte är svart. Jag hoppas få se Jonas spänna sina muskler i en fjorrosa skjorta!
Det där kom nog ute lite fel.![]()
![]()
Det absolut största problemet som jag ser med mässan var att donnorna som sålde kimber power cables på lördagen inte var där på söndagen.![]()
Ang bilderna så höll min Nikon inte batteriet. Jag glömde ladda det efter Arkenmässan. Men kanske finns där någon bild. Jag kollar senare.

Fjonkalicious skrev:Är det något sånt här du tänker dig?![]()
Naqref skrev:Ang bilderna så höll min Nikon inte batteriet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster