Jag vet själv att det ibland kan gå snett i ärenden och ta längre tid än vad som är önskvärt men detta fall har varit exceptionellt.
I slutet av november hör en trevlig kund av sig till Rehifi med ett par produkter han vill sälja, bland dom finns ett par Guru QM10. Han får ett bud som han tycker är bra och någon dag senare lämnar han in dom till affären. När vi kopplar upp dom märker vi att det inte kommer något ljud ifrån den ena diskanten, det är inte så tydligt på Guru QM10 som på en del andra högtalare då dom delar så högt. Detta har kunden missat då han bara ägt högtalarna ett kort tag. Hur som helst bestämmer vi att jag ska kontakta GURU, redan ifrån början berättar kunden (som är medlem på forumet) att han hört talas om att det tar väldigt lång tid att få någon service av GURU. Då jag inte har bråttom tänker jag att 2-3 veckor är ju ingen fara.
3/12 skickar jag ett mail. Får snabbt ett svar tillbaka av Erik på GURU och tänker att det här verkar ju hur bra som helst. Man erbjuder både ett alternativ där vi kan skicka högtalaren till GURU så dom kan byta diskanten men tänker att vi hellre gör det själva (vi skickar saker så det räcker
Så nu sitter jag här knappt 3 månader senare och känner att detta är ingen vanlig miss som man begått utan något allvarligare. Och som en sista metod publicerar jag här historien kring hur GURU hanterat detta ärende. Förhoppningsvis lär man sig något ifrån det här och ser slutligen till och skickar iväg diskanten.
MvH Carl[/quote]