Anthony Gallo Reference 3 (26 500 kr på Esoterisk Hifi) är mitt dräggelobjekt...
Moderator: Redaktörer
hajen1 skrev:Gallohögtalarna har onekligen en häftig design. Hetsporren, har du lyssnat på dem?
profbd skrev:själv drömmer jag om att byta allt
nya frontar nya subbor nya kraftigare slutsteg
ny hembiostärkare ny proj(barco 909 eller cine 9)
profbd skrev:nej mats alldrig en ruby
Hetsporren skrev:Detta forumet måste vara världsmästare på att förstöra trådar med OT?! Snart struntar jag i att skapa fler trådar (kanske iofs ingen som sörjer) men hoppas istället att admin skärper sig och går in och modererar mer...

xeizo skrev:En digitalbox med hårddisk skulle vara trevligt, är det någon här som har sådana kontakter att dom kan påverka UPC att lansera en sådan som man kan abbonnera på?
Naqref™ skrev:Skönt att gnälla lite ibland. Tack hetsporren för att du fick mig göra det idag.
Hetsporren skrev:Sorry, nagref. Ni gör ett BRA jobb, förstås! Blev bara lite trött...
xeizo skrev:En digitalbox med hårddisk skulle vara trevligt, är det någon här som har sådana kontakter att dom kan påverka UPC att lansera en sådan som man kan abbonnera på?
Mayro skrev:Min dröm vore att finna fyra st bra klass A monosteg.. Försteg cd kablar samt inköpa mig ett par Audio Artistry Beethooven.
Och före detta är drömmen att hitta pengarna bara till projektet..
avr7000 skrev:V8... är du sugen på allvar så skall jag ha dig i åtanke... Jag köpte ju en B77 MkII i mint condition för några månader sedan och skeppade den vidare till en intresserad arbetskamrat.
Du vet ju att jag brukar kunna snoka upp det mesta![]()
Mayro skrev:Beg runt 100000 kr... Men det som är dyrast är elektroniken som krävs att få dom att sjunga riktigt..
Hetsporren skrev:Mayro skrev:Beg runt 100000 kr... Men det som är dyrast är elektroniken som krävs att få dom att sjunga riktigt..
OT: Är de så usla, alltså?
Nattlorden skrev:Slutsats: misslyckas man i konstruktionen så höjer man priset, så tror folk det skall vara så.
Haakan_W skrev:det är manligt å köpa det man tycker är bra utan att låta sig påverkas av andras åsikter
Nattlorden skrev:Slutsats: misslyckas man i konstruktionen så höjer man priset, så tror folk det skall vara så.
Mayro skrev:Nattlorden skrev:Slutsats: misslyckas man i konstruktionen så höjer man priset, så tror folk det skall vara så.
Om du tror Mr Linquitz tillhör dom som "misslyckas" i konstruktionen är du nog väldigt ounderättad om vad som är vad inom hifivärkldens stora konstruktörer min vän. Mycket ounderättad faktiskt..
Mayro skrev:Hetsporren skrev:Mayro skrev:Beg runt 100000 kr... Men det som är dyrast är elektroniken som krävs att få dom att sjunga riktigt..
OT: Är de så usla, alltså?
Om du kan för en gång skull försöka betee dig lite seriöst så skall jag försöka ge dig svar. Men försök nu vara seriös är du snäll..
Dom befinner sig i en så klart högre nivå troligen mot dom referencer du har
Mayro skrev:Jag försöker vara trevlig o bemöts ändå konsekvent med otrevlighet..
Mayro skrev:Om du tror Mr Linquitz tillhör dom som "misslyckas" i konstruktionen är du nog väldigt ounderättad om vad som är vad inom hifivärkldens stora konstruktörer min vän. Mycket ounderättad faktiskt..
Hetsporren skrev:Mayro skrev:Jag försöker vara trevlig o bemöts ändå konsekvent med otrevlighet..
Trevlig? Som man bäddar...

Anthony Gallo i all ära men varför betala 30 lök då man kan få ett par fina Canton Ergo 609 för ca 11 000 kr här? Yamaha-receivern kan man ju antingen behålla (och sälja sin Denon 1905) eller sälja i obruten förpackning...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster