Bomellberg: stort tack ska du ha för att du svarade så pass utförligt på min fråga

Dock har jag några små vidare frågor som dyker upp...
1: finns det någon fördel med att ha lägre/ högre än 100mA/22mV i tommgång ström/spänning ?!(bara nyfiken, tänker satsa på 100mA:))
2: Du pratar om R131 och 231, jag antar att detta är vrid potentiometrar och då 1st för var kanal så man blir tvungen att ställa in dessa på så exakt samma som bara görligt ?
3: Du pratar om att man måste övervaka steget ett tag efter, detta för att precissionen på pottarna är väldigt dålig och dom kan tendera till att "glida" lite och på så vis öka/ mindska av sig själva ?! eller av någon annan orsak ?! Och om det är så att dom nu skulle ändra värde lite, lite så hur mycket kan man acceptera innan man måste in i steget och gräva igen ?
4: Temperaturen är inga problem att övervaka, men vad bör den ligga på tycker du ? Om Bias strömmen/spänningen skulle få för sig att öka, då antar jag att steget går varmare och hur varmt kan det gå utan att må dåligt ?
5: sista frågan (för just nu..

) du pratar om att kortsluta ingången... du får förklara lite nogrannare. Eller menar du på ritkigt att man ska kortsluta jord och signalledare.. ?! det akn väll inet stämma, för mig som "
inte speciellt insatt i elektronikens uppbyggnad men mycket sugen på att modda steg, snubbe" så framstår det som något mycket "o-bra" men inte fan vet jag....
Och åter igen, tack för att du tar dig tid att förklara lite för jag vill verkligen komma undan "billigt" med ordentlig drivning till mina moduler och detta steg + en Noctua 80mm fläkt och ett seriemotstond framstår för mig som det vettigaste alternativet jag kan hitta på marknaden!