1275gt skrev:vitt e SNYGGT![]()
verkar ha fått till måtten ganska lika. min basport e lite längre ner. samt att min terminal sitter långt ner på baksidan.
Jo, den är läcker: eftersom det finns mycket svart i den också.
Moderator: Redaktörer
verkar ha fått till måtten ganska lika. min basport e lite längre ner. samt att min terminal sitter långt ner på baksidan.
kodapa skrev:1275gt skrev:vitt e SNYGGT![]()
[img]snygg%20EPS-2[/img]
Men vänta nu, är det där eps2? Har jag missat något med diskanten? Ser inte ut som den i första inlägget...
Naqref skrev:kodapa skrev:1275gt skrev:vitt e SNYGGT![]()
[img]snygg%20EPS-2[/img]
Men vänta nu, är det där eps2? Har jag missat något med diskanten? Ser inte ut som den i första inlägget...
Jo det är samma men elementen är försänkta där. Det kan man göra om man vill.
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... ic&t=38924
1275gt skrev:om man ska driva den här högtalaren (EPS-2an) med en rörförstärkare, vilka anslutningar ska man koppla den i då? 4 eller 8 ohm?
Purre skrev:Naqref skrev:De spelar fint här. ska bara ordna en sak innan jag lägger ut bilder. Kan ta några dagar upp till en vecka kanske. Förhoppningsvis.
Hur gick det med bilderna?
niklas skrev:CODY, kolla första inlägget på första sidan.
blir jag jätteorolig.Naqref skrev:Bomen kommer att gås igenom vid tillfälle så att
allting blir klarare ds.
Naqref skrev:Har inte tid att göra mätningarna idag men kanske nästa vecka.
Lyssnat rätt mycket på dom och de går inte så djupt som pK men låtar lite poppigare och aningens snällare utan att bli för mesiga.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot], Imperial-Blomman och 17 gäster