Nattlorden skrev:matereo skrev:Vare sig om någon tror att livet är mer än här eller på att allt är en ekvation så undrar iaf jag vem ska förbjuda vem till sin tro och sina behov.
Hur många gånger skall samma sak behöva repeteras? Det är inte frågan om att förbjuda något för de som vet något.... det är frågan om att ge stöd åt de som behöver det.
Det stödtrupperna försöker fixa kan ju vara själva fixen för många
Det är ju sockerpillren också för en hel del som lider av andra åkommor än oss härinne.
Målade en skivas kanter grön en gång för att försöka skönja nån skillnad. Det var en av två lika gratis skivor från BIS, hörde absolut ingen skillnad på dem, så jag målade hela skivan

för det skulle visst kunna hjälpa. Vill någon ha den för att mäta på så donerar jag den gärna

Inte är jag arg på handlarn inte för pennan... tyckte mest det var en kul grej. Det är väl att testa saker som är själva hobbyn? Att få leka lite?
Tycker att somliga verkar vilja ha ett samhälle som känns tristare än Ola Ullsten

Det luktar ren häxprocess mot Svalander, med drev och allt. Skriver under på det mesta av det han säljers värde ur alla möjliga perspektiv, men han är handlare och bör ha något för alla... även sockerpiller