Suck... nehe.... det gick inte att respektera visst...
Piotr skrev:Nej datan är inte där och jag har frågat dig hur man skall få fram detta svar.
Läs tabellen i andra riktningen.
Du har påstått att LTS F/E-test går till så att gruppen avger ETT gemensamt svar.
Jag har påstått att man bör betrakta svaren som varande en grupp, om du inte kunnat utläsa det ifrån mina kommentarer
Har du läst MOLT och tagit del av testserierna som presenteras där?
Jag är medlem (skall jag leta upp medlemsnumret??), får hem MoLT och senaste MoLT utgör min dasslektyr fram tills nästa nummer kommer, det lär vara få medlemmar som läst artiklarna lika många ggr och så ingående som jag.
Att döma av vad du hävdat tidigare (falskt påstående) har du inte det.
Döma verkar du bra på, vore bättre om du försökte förstå vad jag skriver.
Du har inte heller presenterat en modell för hur man ska beakta det faktum att det statistiska värdet förändras under varje enskild växling beroende på om en person avger svar eller fler. Vidare hur de enskilda svaren skall bedömas utifrån vilken ordning det avges.
Jo, det har jag skrivit tidigare i tråden. Dessutom har jag förordat att man kanske inte borde ta emot multipla svar på samma växling - om man nu gör det. I vilket fall som så blir det inte någon konfidens på en copycat om inte originalet hör något, så på det stora hela ger det ingen skillnad. Inte ens att gissa konsekvent omvänt ger någon skillnad, för det blir samma konfidens ändå. Det enda en person med en agenda kan göra är att gissa slumpmässigt för att sänka konfidensen och som vi vet så har personer med så dålig precision ombetts sluta rösta.
Du verkar tappa fokus på målet när du ger dig in i detaljerna? Du argumenterar för saker som stärker diskvalificerandet av utrustning och inte tvärt om... och då är det ju inga invändningar.... Du verkar tro att målsättningen är den omvända mot vad den är.
Än en gång.... vi har nått absoluta botten... jag känner inte det är lönt att fortsätta vända på legobitarna på fler håll för att de skall passa för dig, kan vi lägga ned utan att fortsätta svara?
It's all fun and games until Darth Vader comes.