Nattlorden skrev:Suck... nehe.... det gick inte att respektera visst...
Respektera vad?
Läs tabellen i andra riktningen.
Det ändrar ingenting.
Jag har påstått att man bör betrakta svaren som varande en grupp, om du inte kunnat utläsa det ifrån mina kommentarer
Det är inte vad du skrivit och jag tror inte det är vad du menar.
Döma verkar du bra på, vore bättre om du försökte förstå vad jag skriver.
Nej jag "dömer" inte på så vis men visst är det ovanligt svårt att förstå vad du skriver.
Dessutom har jag förordat att man kanske inte borde ta emot multipla svar på samma växling - om man nu gör det.
Du vet alltså inte hur testerna går till men vill ändå banka andra i skallen med upplysning???
Du verkar tappa fokus på målet när du ger dig in i detaljerna?
Absolut inte. Vad får dig att tro det?
Du argumenterar för saker som stärker diskvalificerandet av utrustning och inte tvärt om... och då är det ju inga invändningar.... Du verkar tro att målsättningen är den omvända mot vad den är.
Min målsättning är att få fram sanning om hur saker och ting går till. Min målsättnng i testverksamhet är att eliminera alla möjliga felkällor så långt det går för att på så vis få en så sann bild som möjligt vid test av apparater.
Brister inom LTS gällande detta och ovilja att lyssna samt ovilja till förändring gjorde att jag klev ut ur LTS styrelse. Jag tyckte helt enkelt inte det var värt att fortsätta lägga ner tid med så låg standard på testen.
Än en gång.... vi har nått absoluta botten... jag känner inte det är lönt att fortsätta vända på legobitarna på fler håll för att de skall passa för dig, kan vi lägga ned utan att fortsätta svara?
Passa för mig?
Om du slutar blåsa rök för att dölja dina uppenbara misstag så blir det nog ett bra/bättre diskussionsklimat i tråden.
/Peter