Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Helt underbart att deras företagsmotto är taget direkt från farbror barbro ^^
http://www.youtube.com/watch?v=clHfc-WsM_g
icko skrev:Att sen sitta och gnälla på deras engelska är trist eller vilka verktyg de använder, hade de haft större startkapital hade de väl kunnat köpa verktyg och anställt en informatör som skötte hemsidesnacket.
Wisenhoff skrev:Wisenhoff H.E.S Support
Becasue this product is being produced and shipped from our headquarters we take full responsobility of any problems you might have with your product.
But, theese issues must only be relevant with hardware installed in our product. We do not offer "computer service".
schmutziger skrev:Ska lyssna på dessa skapelser senare idag, vi får se hur det låter.
Naqref skrev:schmutziger skrev:Ska lyssna på dessa skapelser senare idag, vi får se hur det låter.
Du menar; vi får höra hur de låter?
schmutziger skrev:Naqref skrev:schmutziger skrev:Ska lyssna på dessa skapelser senare idag, vi får se hur det låter.
![]()
Nä![]()
Ni får läsa om hur jag tyckte de lät![]()
Naqref skrev:schmutziger skrev:Naqref skrev:schmutziger skrev:Ska lyssna på dessa skapelser senare idag, vi får se hur det låter.
![]()
Nä![]()
Ni får läsa om hur jag tyckte de lät![]()
*bah* Trodde du skulle montera ett par av dina panasonic-kaplsar i bågarna coh spela in lite så vi fick höra.
JTarnstrom skrev:Den här bilden tänkte jag på. Ser lite dammigt/skitigt ut på sidan av lådan. Borde gå lätt att photoshoppa:
Men för fasen, stort lycka till! Alla som satsar på det de tror på förtjänar respekt.
UrSv skrev:icko skrev:Att sen sitta och gnälla på deras engelska är trist eller vilka verktyg de använder, hade de haft större startkapital hade de väl kunnat köpa verktyg och anställt en informatör som skötte hemsidesnacket.
Självklart är det trist att vi gnäller men jag bildar mig en uppfattning om vad det är för företag och deras kompetens baserat till del av hur de informerar och en undermålig hemsida är inte ett bra tecken. Se t.ex. följande citat:Wisenhoff skrev:Wisenhoff H.E.S Support
Becasue this product is being produced and shipped from our headquarters we take full responsobility of any problems you might have with your product.
But, theese issues must only be relevant with hardware installed in our product. We do not offer "computer service".
Hur mycket startkapital och verktyg behövs för att korrekturläsa en text en enda gång?
icko skrev:UrSv skrev:icko skrev:Att sen sitta och gnälla på deras engelska är trist eller vilka verktyg de använder, hade de haft större startkapital hade de väl kunnat köpa verktyg och anställt en informatör som skötte hemsidesnacket.
Självklart är det trist att vi gnäller men jag bildar mig en uppfattning om vad det är för företag och deras kompetens baserat till del av hur de informerar och en undermålig hemsida är inte ett bra tecken. Se t.ex. följande citat:Wisenhoff skrev:Wisenhoff H.E.S Support
Hur mycket startkapital och verktyg behövs för att korrekturläsa en text en enda gång?
Hej UrSv,
Du har helt rätt, det kostar ingenting, och man gör en bedömning av företaget på mer än högtalaren, särskilt om man inte fått chans att lyssna på den. Ibland kan man dock hålla det negativa för sig själv.
Dock, nu när Wisenhoff är delaktig i tråden så kanske kritiken är enbart till hjälp för dem... om de tar till sig den vill säga.
Hursomhelst önskar jag Wisenhoff all lycka.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster