Moderator: Redaktörer
Sanjuro skrev:Var någon inne på Intelligent sound och lyssnade?
Jag var där inne, det lät knas, ingen bas, burkigt, vilket Johan Lindroos glatt påpekade för damen som demade!-Palle- skrev:Sanjuro skrev:Var någon inne på Intelligent sound och lyssnade?
Ja och det var bland det absolut sämsta jag någonsin hört!![]()
Var nästan helt tomt därinne och han frågade vad vi ville lyssna på, rock svarade vi, ok sa han hur högt ska vi spela?
Lagom högt svarade vi, och han vred på lite grann, inte speciellt högt tyckte jag. Men det lät så fruktansvärt illa så jag höll på att kräkas...
Hon såg faktiskt inte ledsen ut, utan påpekade att det lät så för att dom var neutrala ...KarlXII skrev:rqu skrev:Jag var där inne, det lät knas, ingen bas, burkigt, vilket Johan Lindroos glatt påpekade för damen som demade!
Blev hon glad då?
rqu skrev:Hon såg faktiskt inte ledsen ut, utan påpekade att det lät så för att dom var neutrala ...KarlXII skrev:rqu skrev:Jag var där inne, det lät knas, ingen bas, burkigt, vilket Johan Lindroos glatt påpekade för damen som demade!
Blev hon glad då?
rqu skrev:Jag var där inne, det lät knas, ingen bas, burkigt, vilket Johan Lindroos glatt påpekade för damen som demade!
crion skrev:MTV generationen?
rqu skrev:Jag var där inne, det lät knas, ingen bas, burkigt, vilket Johan Lindroos glatt påpekade för damen som demade!-Palle- skrev:Sanjuro skrev:Var någon inne på Intelligent sound och lyssnade?
Var nästan helt tomt därinne och han frågade vad vi ville lyssna på, rock svarade vi, ok sa han hur högt ska vi spela?
Lagom högt svarade vi, och han vred på lite grann, inte speciellt högt tyckte jag. Men det lät så fruktansvärt illa så jag höll på att kräkas...
zapanasta skrev:Är det inte dom som moddar genexxa högtalare? (Intelligent sound)
zapanasta skrev:rqu skrev:Jag var där inne, det lät knas, ingen bas, burkigt, vilket Johan Lindroos glatt påpekade för damen som demade!-Palle- skrev:Sanjuro skrev:Var någon inne på Intelligent sound och lyssnade?
Är det inte dom som moddar genexxa högtalare? (Intelligent sound)
Visst är det det, detta var dock ett par Ett par IS6 Pro MKII Plus med inbyggt slutsteg från G-Dis.zapanasta skrev:rqu skrev:Jag var där inne, det lät knas, ingen bas, burkigt, vilket Johan Lindroos glatt påpekade för damen som demade!-Palle- skrev:Sanjuro skrev:Var någon inne på Intelligent sound och lyssnade?
Är det inte dom som moddar genexxa högtalare? (Intelligent sound)

patjoh skrev:Men det mer bizarra inslaget var alla som gick omkring och drack starköl, alla med sk "handgranater" som min svåger säger (33cl burkar). I ett rum var vi 5 personer, 3st med en handgranat i näven och drackSåg väl 7-8 personer med medhavda starkölsburkar, minst...
Bill50x skrev:misanplass skrev:Fräck färg på L6:orna, helt rätt för både mässa och hem!paa skrev:OlA-68 kör vinyl på Larsen-högtalare:
Jo, men då får man inte ha röda byxor på sig när man spelar
/ B
patjoh skrev:Men det mer bizarra inslaget var alla som gick omkring och drack starköl, alla med sk "handgranater" som min svåger säger (33cl burkar). I ett rum var vi 5 personer, 3st med en handgranat i näven och drackSåg väl 7-8 personer med medhavda starkölsburkar, minst...
bassman skrev:patjoh skrev:Men det mer bizarra inslaget var alla som gick omkring och drack starköl, alla med sk "handgranater" som min svåger säger (33cl burkar). I ett rum var vi 5 personer, 3st med en handgranat i näven och drackSåg väl 7-8 personer med medhavda starkölsburkar, minst...
Det var väl för utjämna frekvensgången kan jag tänka!
Man vet själv hur bra det spelar efter ett par granater.. Jag skulle inte tacka nej till några bira på mässa
patjoh skrev:
Men det mer bizarra inslaget var alla som gick omkring och drack starköl, alla med sk "handgranater" som min svåger säger
JTarnstrom skrev:patjoh skrev:
Men det mer bizarra inslaget var alla som gick omkring och drack starköl, alla med sk "handgranater" som min svåger säger
Men vänta nu, Rigello är handgranater, 33 cl-burkar är något annat. Det kan du hälsa svågern!
screen skrev:JTarnstrom skrev:patjoh skrev:
Men vänta nu, Rigello är handgranater, 33 cl-burkar är något annat. Det kan du hälsa svågern!
Förtydligande:
shifts skrev:Jag var inte förtjust i minstingarna, som de demade på en nivå långt över sin
förmåga. Mellanmodellen och den största var trevligare, särskilt den största.
Tyckte den höll ihop bra även på höga nivåer.
Spontant tyckte jag de lät öppna och homogena, men fick aldrig spendera så
värst lång tid med dem, innan det byttes till minstingarna igen.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 29 gäster