Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Jag kommer!
Kul med ytterligare en potentiell medlem, men som det står i stadgarna så är det på ett formellt möte man kan bli medelm inte på ett lyssningsmöte och det tycker jag är en bra regel. Vi vill ha med så många som möjligt som vill vara med och tävla och minska antalet passiva medlemmar som bara vill vara med för att lyssna hos andra.
Vi vill ha med så många som möjligt som vill vara med och tävla och minska antalet passiva medlemmar som bara vill vara med för att lyssna hos andra
Alexi skrev:Jag tolkar det FBK säger mer i linje med onsdagsölen än GÖK. Varför vill du inte själv utmana? Du är ju en av dem som inte har ino...
KarlXII skrev:Trofén är ju en bisats i sammanhanget.
Det som är kul är ju träffarna.
Dessutom behöver vi ju vara några stycken för att få ihop en någorlunda stark "testpanel", och det finns ju inget som säger att alla ens är intresserade av att utmana.
Alexi skrev:Vilken inriktning hade du velat att det utvecklades mot?
FBK skrev:Mitt inlägg verkar misstolkas rejält![]()
Det är ju självklart att Östergök vill ha medlemmar som vill träffas, det är inte det som jag tog upp. Utan min fråga gällde detta som Alexi skrev.
Vi vill ha med så många som möjligt som vill vara med och tävla och minska antalet passiva medlemmar som bara vill vara med för att lyssna hos andra
När jag läser detta, så "tolkar" jag detta mer eller mindre som att det är ett "krav" att man "måste vilja tävla/utmana" emot "andra" annars så uppfattas man som en passiv medlem som bara vill vara med för att lyssna hos andra som Alexi skrev och att detta ej då är önskvärt i längden.
För min del så har jag sett Östergök mer som ett grupp personer som vill träffas och dela intresset som vi har gemensamt utan ett absolut motkrav på att man MÅSTE tävla/utmana någon gång för att få delta i längden, men jag har kanske tolkat allt fel. För egen del så är jag inte intresserad av att utmana, utan jag vill träffas och dela hobbyn i stort oavsett om det sker hos två som ska utmana varandra eller om det är en vanlig träff hos någon utan någon utmaning.
Alexi skrev:
Själv vill jag att det utvecklas mot att vi fortsätter ha utmaningar, vi träffas kring och lyssnar och har trevlig samkväm och för det krävs det ständigt nya utmanare.
FBK skrev:Så den stora frågan (som jag ser det) är om Östergöks träffar enbart ska ske när det är en utmaning på dagordningen eller om det även är okej att anordna träffar utan utmaning om det finns intresse för det.
Tengil skrev:DVD-ai skrev:vad har 2-ch för utrustning ?!
Ingen biosurround iallafall![]()
Vh Christer
DVD-ai skrev:2st SVS eller 1st ?
2-ch skrev:DVD-ai skrev:2st SVS eller 1st ?
Det blev 2, trots att jag är av den avvikande uppfattningen att 1 sub räcker väldigt långt.
2-ch skrev:DVD-ai skrev:2st SVS eller 1st ?
Det blev 2, trots att jag är av den avvikande uppfattningen att 1 sub räcker väldigt långt.
KarlXII skrev:Teknikvaskare där!
Varför följa sin egen uppfattning, när man kan gå rakt emot den och göra av med dubbelt så mycket stålar?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster