Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:nu börjar det likna nåt efter en inoljning ser det ut så här ( bafflarna är endast lutade mot kabinetten) mycket mer olja ska på vill verkligen inte att dom ska spricka
Haakan_W skrev:Castor det ska på ett lager vax efter också....blir ungefär som en gevärskolv
Kraniet skrev:
är inte den låddan lite liten? (baslådan alltså..)
zvenzzon skrev:Kraniet skrev:
är inte den låddan lite liten? (baslådan alltså..)
Nej den är alldeles lagom.I denna låda fås ett naturligt Qtc på ca 0,5. Dra på några decibel EQ i det djupa, och tillsätt hyggligt med effekt så fås en grymt fint bas med särledes hög WAF.
Kraniet skrev:men för ett q på 0,5 får jag att lådan bör vara nästan 700 literär det en XXLS 12 tum? den där lådan är vad, ca 50-60 liter? Men du kanske använder 830847 inte 830844?
edit: 830845 menar jag.. 44 e ju en sån passiv tingie.. en sån gör ju ingen nytta(inte ensam iaf..)
zvenzzon skrev:Kraniet skrev:men för ett q på 0,5 får jag att lådan bör vara nästan 700 literär det en XXLS 12 tum? den där lådan är vad, ca 50-60 liter? Men du kanske använder 830847 inte 830844?
edit: 830845 menar jag.. 44 e ju en sån passiv tingie.. en sån gör ju ingen nytta(inte ensam iaf..)
Det är 12 tum "Original" XLS jag bygger med. Heter även "SWR308-830500".
Har dock enbart ett element nu, så en låda har jag kvar att bestycka. Låter riktigt lovande ändå, med enbart ena basmodulen spelandes.
pinnick_swe skrev:
om man vill kan man ladda hem den lilla bilden genom att klicka med höger musknapp och spara och sen förstora den och kisa då ser man nästan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 234 gäster