2-ch skrev:Kul BB. Jag vill gärna komma på demo. Har bara hört Megatrend en gång och det var en hel massa år sedan.
Du är självklart välkommen!
//BB
Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:Kul BB. Jag vill gärna komma på demo. Har bara hört Megatrend en gång och det var en hel massa år sedan.
Patrik_B skrev:wow!![]()
Jag skulle själv vilja lyssna på dessa! Sen antar jag att min kollega som hyllar sina Audiotronic DM2:or med KEF-basarna också vill höra dessa.
Patrik_B skrev:Hur kommer demon att gå till? Behöver vi komma hem till dig eller räcker det med att kliva ut på altanen i Fålhagen vid angiven tidpunkt för full hörbarhet?
Alexi skrev:Missade att skriva att även jag vill komma på demo!
Kanske vi kan ha en faktiskt demo kväll?
Alexi skrev:Missade att skriva att även jag vill komma på demo!
Kanske vi kan ha en faktiskt demo kväll?
BB skrev:single_malt skrev:BB skrev:single_malt skrev:Den här högtalaren riktar sig till köpare som inte oroar sig för spridningsegenskaper överhuvudtaget
Och vad är det som får dig att tro det?
//BB
Det var kanske lite fördomsfullt men jag utgick ifrån att den som överhuvudtaget reflekterar över spridningsegenskaper vill att de ska vara så jämna som möjligt i horisontalplanet.
Det är med omtanke om dessa som potentiella ägare har möjlighet att själva anpassa delning- och spridningsegenskaper samt branhet enligt egna önskemål. Detta är möjligt tack vare de ingående elementens förhållandevis breda frekvensomfång.
//BB
BB skrev:Alexi skrev:Kanske vi kan ha en faktiskt demo kväll?
Låter som ett jättebra idé!![]()
Nattlorden skrev:BB skrev:Alexi skrev:Kanske vi kan ha en faktiskt demo kväll?
Ja, det är nog en bra idé att inte blanda faktisktnördar med potentiella kunder... iofs kanske det finns någon enstaka som kvalar in i båda, det skall jag låta vara osagt...
DS skrev:Nattlorden skrev:BB skrev:Alexi skrev:Kanske vi kan ha en faktiskt demo kväll?
Ja, det är nog en bra idé att inte blanda faktisktnördar med potentiella kunder... iofs kanske det finns någon enstaka som kvalar in i båda, det skall jag låta vara osagt...
???
Menar du att det inte finns folk utanför Faktiskt.se som förstår och kan uppskatta det BB gör, eller!?
Birger skrev:Mäktiga högtalare det där. Fast min sambo skulle få slag om jag baxade in sådana i vardagsrummet.
DS skrev:Menar du att det inte finns folk utanför Faktiskt.se som förstår och kan uppskatta det BB gör, eller!?
Förklara gärna vad du menar!
MagnusÖstberg skrev:Nej, han menar att övernitiska tekniknördar snackar kanske ner produkten inför hukande spekulanter såklart.
Tekniknördar har således ingen takt och ton utan säger rakt ut vad de anser. Det lyser igenom att Nattlorden är lite småskeptisk
Nattlorden skrev:Jag menade att jag inte är säker på att den sortens frågor/diskussion som kommer att uppstå med en flock faktisktianer är helt kompatibel med det som jag ser som den primära kundkretsen och dessa vill vi ju inte skrämma bort, eller hur?
JanBanan skrev:Vilken är den "primära kundkretsen"?
Vilken är den "primära kundkretsen"?
MagnusÖstberg skrev:Kundkretsen finns i Asien
Bonkas skrev:Jag tror att den typiska kunden är en enormt musik och teknikintresserad herre i medelåldern, ensam, bra jobb och som förlorat sina vänner och sitt hopp i den bittra skilsmässan...*s*
Sanny_X skrev:MagnusÖstberg skrev:Kundkretsen finns i Asien
Är det inte väldigt ocentralt med ett demo-rum i Uppsala då?
MagnusÖstberg skrev:Sanny_X skrev:MagnusÖstberg skrev:Kundkretsen finns i Asien
Är det inte väldigt ocentralt med ett demo-rum i Uppsala då?
Inte alls.
Sanny_X skrev:Bonkas skrev:Jag tror att den typiska kunden är en enormt musik och teknikintresserad herre i medelåldern, ensam, bra jobb och som förlorat sina vänner och sitt hopp i den bittra skilsmässan...*s*
Bittra personer utan vänner köper Megatrend!
En kanske inte helt lyckad slogan.....
Bonkas skrev:Jag tror att den typiska kunden är en enormt musik och teknikintresserad herre i medelåldern, ensam, bra jobb och som förlorat sina vänner och sitt hopp i den bittra skilsmässan...*s*
Och som tycker att nu är han värd vad han inte kunnat skaffa med satmaran i vägen..
Folk i den situationen är inte så sällsynta... Det handlar bara om att nå dem!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster