Moderator: Redaktörer
Flint skrev:Jag blir inte glad av hammaren när jag snickrar och eftersom jag ser steriiion som ett verktyg blir jag inte heller glad av den i sig själv
Nattlorden skrev:Flint skrev:Jag blir inte glad av hammaren när jag snickrar och eftersom jag ser steriiion som ett verktyg blir jag inte heller glad av den i sig själv
Intressant. Jag må nog säga att jag blir glad när jag tar en välbalanserad hammare, eller att jag slantade upp till en bra hylsnyckelsats eller att jag kan göra fina snitt med japansk dragsåg.... istället för att behöva kämpa mer för sämre resultat med verktyg som inte är lika optimerade för sin uppgift.
Nattlorden skrev:Flint skrev:Jag blir inte glad av hammaren när jag snickrar och eftersom jag ser steriiion som ett verktyg blir jag inte heller glad av den i sig själv
Intressant. Jag må nog säga att jag blir glad när jag tar en välbalanserad hammare, eller att jag slantade upp till en bra hylsnyckelsats eller att jag kan göra fina snitt med japansk dragsåg.... istället för att behöva kämpa mer för sämre resultat med verktyg som inte är lika optimerade för sin uppgift.
celef skrev:jag håller med minoriteten, anläggningen gör mig inte glad men musiken kan ibland beröra något väldigt
Britt-Gunnar skrev:subjektivisten skrev:Självklart blir jag glad.
Tycker mäst du verkar vara förbannad![]()
conny_a skrev:Huruvida detta kan översättas till hifi - ja går det?
Flint skrev:Samma med Pink Floyd. 90% deppig musik. Jag har svårt att tänka mig att någon kan bli glad av The Wall.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster