sprudel skrev:Flint skrev:Ja det börjar bli dacks att kika på ett klass-D-slutsteg snart. Är sugen på att köpa ett par moduler av något slag och en nätdel och tota ihop något halveget. Rekommendationer med vidhängande motivationer mottages som vanligt vördnadsfullt.
Det hade varit kul om du gjorde det. Finns fler skribenter här som njutit av rörsteg och numera lätt kan acceptera klass D-steg i sina anläggningar tec Nuforce, eller Ice-power.
Nu är det gjort. Beställde två stycken Hypex UcD180ST i måndags. I dag onsdag dök dom upp och idag fortfarande onsdag spelar jag nu med dom. Hur låter dom då? Jo, alldeles förbannat bra. Helt överlägsna Behringer A500 på alla plan. Då menar jag mina plan som inte innebär att spel högt så om mangelvolymegenskaperna vet jag ingenting. Hur dom visar sig klara långlyssningsprovet återsår att höra men just nu är totalintrycket att dom väl hävdar sig mot rör-SE-burken. Vore skönt att få pensionera rören till slut. Har letat länge efter någon värdig ersättare och det här börjar faktiskt likna nåt.
Rättning.
Öh... Måste ha missat nån dag där. Torsdag borde det nog ha stått fast det kanske redan var fredag eller nåt. Förvirrande, tror jag...