adzer skrev:subjektivisten skrev:Varför öppna dom?
Nyfikenhet, måste ju veta hur saker ser ut på insidan
+1
Moderator: Redaktörer
adzer skrev:subjektivisten skrev:Varför öppna dom?
Richard skrev:Akta bara så att inte lödningarna lossnar till filtret eftersom det troligen är halvstyva EKUA som används som tråd. Sitter filtret smältlimmat på baselementet så är risken stor att någonting lossnar, precis som i piP.
meanmachine skrev:adzer skrev:subjektivisten skrev:Varför öppna dom?
+1
meanmachine skrev:har idag utför nått som är magiskt.. Äntligen och final det jag väntat på iaf
I ena hörnet GURU qm10 VS. I det andra hörnet REVEL M20.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om någon känner nyfikenhet..
Nattlorden skrev:Tror också du gillar Revel bättre, av historiska skäl.
Nattlorden skrev:Fin review, mm. Objektiviteten hedrar dig.
Nattlorden skrev:Tycker iofs original 1.3 är snäppet roligare... Inte lika mycket hyss i diskanten...
KarlXII skrev:Hur vet du vad som färgar och inte?
30Hzbone skrev:MM: Intressant att följa och tack för att du tar dig tid.
Om QM10 beter sig som piP så är förmågan att spela starkt i ett lite större rum inte högtalarens Forte,
lite kompression uppträder i mellanregistret hemma hos mig, i övrigt är det bar´ å njut. tycker jag.
meanmachine skrev:En skum sak till jag upplevt med Ino är att det krävs adaptering innan jag uppskattar dem. Gäller såväl Pi60 som Pip som nu Qm10. Skummt. Efter ett tag njuter jag dem men inte direkt. Revel i fall F30 som m20 tog mig med storm.. Som whoooa.. shit så bra.
meanmachine skrev:Gäller ju faktiskt även QLN signatur den riktiga samt Carlsson. adaptering. Först blir det liksom inte så mycker med än jaha.
Nattlorden skrev:meanmachine skrev:Gäller ju faktiskt även QLN signatur den riktiga samt Carlsson. adaptering. Först blir det liksom inte så mycker med än jaha.
"Jaha" är BRA! Det är precis "Jaha", eller t.o.m. "Jaha?" du skall leta efter om du söker ofärgande utrustning.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 10 gäster