Moderator: Redaktörer
Sanoj skrev:Vad hände med mitt inlägg![]()
Vee-Eight skrev:Rhenrics:
Nja, så konstigt är det kanske inte. Öhman är ju mkt aktiv inom LTS, och LTS har många aktiva medlemmar, också aktiva på forum. En naturlig förklaring är väl att Öhman bollat vissa av sina idéer med just LTS och således har dessa högtalare hamnat i centrum i den grupperingen.
Ta den förra hypen Carlsson, som exempel, den var också mkt av det som LTS står för under 70 och 80-talen, kanske var grunden till just denna typen av hifikonsumentförening? Vem vet... Den såldes iof ruskigt många av under 60-talet och 70-talet, men inte så mkt utanför landets gränser. Det förekommer några ex i Australien, Storbritannien och ett fåtal i USA.
Sanoj skrev:Aj..jag kanske inte får nämna dig heller N..
// Jonas..som tycker moderering är kul.
IngOehman skrev:Under denna tid var situationen en helt annan. Carlsson-högtalare förekom ymnigt i tidskriften och var dåvarande LTS-styrelses officiella rekommendation och referenshögtalare. Något sådant har aldrig förekommit under min tid i LTS.
Vilket föredöme faktiskt.se är! Istället för att sopa allt under mattan genom att låsa tråden och slänga ut folk så gör man något åt problemet. Fantastiskt! Tänk om fler vore så klarsynta.
Naqref™ skrev:Tekko_Tubeamp skrev:Får jag kalla Naqref för mupp
Användare som besöker denna kategori: Bill50x och 33 gäster