David_A skrev:när det gäller nåt sådant enkelt som en säkring borde väl fler kunna göra testet hemma utan att resa land och rike runt?
Var kan man köpa? Skicka mig en så ska det blindtestas... Jag betalar givetvis
Problemet är ju att då jag påstår snudd man hör även om man är döv)för att spetsa till det) är i högtalarna mina..
Där får man sig en resa som heter duga....
Dom vanliga säkringarna verkar det bli olika resultat med. Några får ingen skillnad medans andra får stora skillnader...och en del får nyanser...
Men säkringsbytet i mina högtalare är inte nyanser vi talar om direkt

Vi var sex vuxna personer här då dom sattes in. Och det var inte små skillnader kan jag säga. Vi satte tillbaks dom ordinarie då vi själva INTE trodde vi hörde rätt ens...
Man hörde men ifrågasatte om det verkligen kunde vara sant...
Så var det.. Och det var ingen tvekan.. Jag tog inte ur säkringarna i högisarna kan jag säga. Och kommer inte göra så heller någonsin..
Säkringarna i skåpet är inte samma skillnader alls. Där blir det bara mer "lugn" samt lite "tydligare" detaljer.lite "guldigare skimmer eller hur man vill säga.... Intet alls av samma nivåer som högtalarna fick...

Men tror alla kan höra skillnader på detaljer såsom röster
Därför rekomenderar jag alla med samma typ av högtalare som mina.
Med säkringar. Prova...
Får ni samma förbättring så är detta pris dom kostar den billigaste uppgradering ni någonsin får troligen...
Kan tänka mig att elektrostater samt liknande även får resultat....Jag skulle inte tveka en sekund att prova... Inte efter vad jag o flera var med om här... Det va rätt kul att se en av lyssnarnas min här ska jag säga...., För att inte tala om säljarens min.. Inte ens wolfgang ifrån creativ var berädd .. Detta såg man solklart...
Det var inte en självgod min som spreds i hans ansikte. Utan ärlig överaskning....
Men även jag ska erkänna. Jag fick en chock även om jag redan var "troende"...
Hmm blev långt detta... sorry.. Ville bara få fram hur skoj detta just var. för mig var detta träffens totala höjdpunkt...eftersom det var JAG som hittade en så billig uppgradering. Annars kallar jag dessa saker för skillnad. Men här är det uppgradering vi talar om...