KarlXII skrev:DVD-ai skrev::lol:
ja kanske... det eju ett elemtn som är kompetent nog på egen hand för att just arbeta i slutet då jag fattar din poäng
Jag känner lite så att när man inte kan köra kompromislöst så är det portat som gäller, men när man ska gå "all in" så blir det automatiskt slutet, typ 12-16st 18" vore lagom i. IB eller slutet beror på...
Får se, någon gång i framtiden så kanske

Löjligt.
IB med 64-76 artontummare är lagom.
Vad skissar du på för jävla klockradio?
Nej, 12-16st 18" av hög kvalitet räcker för att jag inte ska kunna bottna dom även OM JAG VILL och det med 10dB boost och sjukt balet bastung musik, det är helt enkelt lagom med kapacitet
Sedan att jag i ett normalt rum och egentligen "klarar mig" på typ, Sjuuuuukt mycket mindre är ju en annan femma
Är just nu ganska nöjd med ProfundusX-2, ska in två st till dock... mast för att sådan va planen från början så jag tänker inte avvika !
detta på 11kvm, går att spela "högt nog" för att jag inte ska tycka det saknas något liksom...
ProfundusX-4 kommer att få räcka, har inte plats eller lust att investera i något större... och antagligen inte inom en närmare framtid heller... då måste jag ändå skaffa större toppar för att kunna utnyttja större moduler och det blir så dyrt då...
Magnus:
Det är inte glädje vs pris värt
Bättre att lägga mellanskillnaden upp till 12-16st 18" och matchande toppar och RUM!
På att resa utomlands och uppleva saker, gå på konserter, festa, umgås med polare och göka i stället (ja, tjejer kostar pengar hur man än gör... dom e dyra i drft...

)
"Ne men fattar ni vad jag menar.." ?!
Jag har medvetet "låst mig lite" så att jag ska vara mindre benägen att uppgradera...
Men har inte sagt att det skulle vara för evigt, men närmaste tiden/ åren så kommer jag antagligen inte att göra några större/ dyrare investeringar på ljudfronten.