Moderator: Redaktörer
Harryup skrev:Grattis Jansson, det jag däremot saknar är bilder på kanelbullar, cider, lasagne och andra väsentligheter.
mvh/Harryup
Jansson skrev:Skiva upp tunna skivor.
KarlXII skrev:Det var verkligen kanongott!
Naqref skrev:KarlXII skrev:Det var verkligen kanongott!
Jag misstänkte det. Problemet som jag ser det är att man riskerar att bli smällfet...![]()
petersteindl skrev:Grabbar, nästa battle blir med momentet MMAKARLXII har infört den nya spännande regeln och han tränar redan Brasilianska benknäckargreppet och Jansson sitter helt lugn med sina käftistrix.
Då blir det fajt av. MÖ är domare. Blixten och Komorok är assisterande sparringpartners.
MvH
Peter
KarlXII skrev:petersteindl skrev:Grabbar, nästa battle blir med momentet MMAKARLXII har infört den nya spännande regeln och han tränar redan Brasilianska benknäckargreppet och Jansson sitter helt lugn med sina käftistrix.
Då blir det fajt av. MÖ är domare. Blixten och Komorok är assisterande sparringpartners.
MvH
Peter
KarlXII skrev:Harryup skrev:Placebo fet? Finns ju inte ens bevis för att maten existerat.
mvh/Harryup
Jodå, det finns mätning på det. Alla blev mätta.
MagnusÖstberg skrev:Jag har tjyvtränat också, lyssnat in mig på massa låtar med Ted Gerdestad och funderar på att bara köra olika versioner på "Teddybjörnen Fredriksson".
Jag har tyvärr ingen ledig helg förrän efter mitten på oktober
Om någon vill hinna in emellan så släpper jag min turlista - MMA låter farligt..
MagnusÖstberg skrev:Jag har tjyvtränat också, lyssnat in mig på massa låtar med Ted Gerdestad och funderar på att bara köra olika versioner på "Teddybjörnen Fredriksson"
Japp!2-ch skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag har tjyvtränat också, lyssnat in mig på massa låtar med Ted Gerdestad och funderar på att bara köra olika versioner på "Teddybjörnen Fredriksson"
Du var alltså missnöjd med samtliga av Teds låtar
MagnusÖstberg skrev:Japp!2-ch skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag har tjyvtränat också, lyssnat in mig på massa låtar med Ted Gerdestad och funderar på att bara köra olika versioner på "Teddybjörnen Fredriksson"
Du var alltså missnöjd med samtliga av Teds låtar
Helt seriöst så andas hans texter och metaforer geni!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster