Moderator: Redaktörer
Flint skrev:I det här fallet gör jag bara simuleringar om jag får ett exakt schema på den pjäs som demades och vilka rör som skiftades på träffen som omtalades i den här tråden och som nu är raderat av trådskaparen. Så flathead, du kan väl se till att jag får det.
ErikAndersson skrev:Jag kanske är lite omodern, men jag har aldrig behövt göra några datorsimuleringar och känner till nada om det.
Nattlorden skrev:ErikAndersson skrev:Jag kanske är lite omodern, men jag har aldrig behövt göra några datorsimuleringar och känner till nada om det.
Tips: prova att bolla med Flint då, han är duktig på't. ( Och det säger en som haft väldigt häftiga kontroverser med mannen i fråga över åren )
ErikAndersson skrev:Jag kanske är lite omodern, men jag har aldrig behövt göra några datorsimuleringar och känner till nada om det.
ErikAndersson skrev:Om det tar 10 bast att lära sig, kommer jag förmodlgen aldrig att få någon nytta med det.![]()
Jag tycker jag har fullt upp med att starta datorn, ladda in bilder och musik och sånt. Och bråka på Faktiskt förståss
Flint skrev:Vill du låna pengar nu igen din lymmel?
ErikAndersson skrev:Däremot är jag inte lysande bra på datorer. Om jag efter mycket om och men lärt mig ett program någotsånär, har jag glömt allt efter ett par veckor om jag inte håller igång med programmet. Kanske åldersrelaterat?
petersteindl skrev:Utnivån verkar skilja en del mellan varianterna.
MvH
Peter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster