Moderator: Redaktörer
Rydberg skrev:Asså, nu har jag i princip citterat en källa som jag snackat med.
Han tyckte för övrigt om Ino högtalare men han retade sig lite på IÖ:s "jag vet redan allt" jargong.
Det var därför han tog upp det med lådorna och enligt uppgift ska IÖ blivit lite mållös och senare sur.
Knacktestet skedde inte på S modellen utan på den vanliga. Senare kom ju även den stadgade S modellen![]()
Jag ska försöka komma och lyssna på Knoppens Ino, tycker jag om dem kanske det blir Ino istället för 802:or om nu IÖ låter mig handla av honom![]()
Jag har alltså inget emot Ino, absolut inte. Har u aldrig lyssnat på dem så egentligen kan jag varken säga bu eller bä.
Citat:
Ska även ta reda på vad blomman klanka på.
Med Vänlig Hälsning
Ola
Spännande. Jag ser fram emot att få veta, och att få förklara, för inte kan det väl vara välunderbyggd kritik?
Rydberg skrev:Det som är skrivet i denna tråd är hans åsikter.
Rydberg skrev:Att du skulle kompenserat resonanser i lådan genom att ändra fitret har jag aldrig påstått.
Rydberg skrev:...Precis NN, gjort det via filtervägen, dynamiken blir ju inte bättre av det direkt.
Rydberg skrev:...som en kyrklocka när man knackar på den kommer den ofrånkomligen har svåra problem med resonanser vilken endast kan kompenseras med ett mer komplicerat filter
Rydberg skrev:Vad du själv berättat så har du ju en kundstock som är alltför stor för att du ska kunan serva den, så detta kan ju på inga sett skada dig eller Ino.
Givet att man ändrar ja, att du har ändrat har jag inte skrivit någonstans.Rydberg skrev:
...Precis NN, gjort det via filtervägen, dynamiken blir ju inte bättre av det direkt.
Rydberg skrev:
...som en kyrklocka när man knackar på den kommer den ofrånkomligen har svåra problem med resonanser vilken endast kan kompenseras med ett mer komplicerat filter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 37 gäster