hifikg skrev:Vilken tid uppträder Anna-Lotta och var?
Är hon bra nog, eller finns det kändare och bättre, enligt Faktiskt.se?
Moderator: Redaktörer
paa skrev:hifikg skrev:Vilken tid uppträder Anna-Lotta och var?
paa skrev:hifikg skrev:Vilken tid uppträder Anna-Lotta och var?
hifikg skrev:"Hon framträder 14.30 i Drottningholmssalen B
hifikg skrev:2-ch skrev:hifikg skrev:"Hon framträder 14.30 i Drottningholmssalen B
Vilken dag?
Lördag
Strmbrg skrev:Jag vill egentligen gå
Men eftersom jag har drabbats av "kronisk" heshet (noll röst faktiskt) så avstår jag nog.
Jag menar, alltid träffar man ju på någon man vill surra med, och så går inte det.
Och det blir ju hyfsat meningslöst att gå med någon kompis också, av samma skäl.
paa skrev:Strmbrg skrev:Jag vill egentligen gå
Men eftersom jag har drabbats av "kronisk" heshet (noll röst faktiskt) så avstår jag nog.
Jag menar, alltid träffar man ju på någon man vill surra med, och så går inte det.
Och det blir ju hyfsat meningslöst att gå med någon kompis också, av samma skäl.
Ta en kopp kamomillte med finhackad vitlök och honung, så får du nog tillbaka lite av rösten i alla fall.
Strmbrg skrev:Te med honung har jag blaskat i mig varje dag, utan märkbar effekt.
Men det kanske är kamomillen och vitlöken som jag skall komplettera brygden med.
Strmbrg skrev:paa skrev:Strmbrg skrev:Jag vill egentligen gå
Ta en kopp kamomillte med finhackad vitlök och honung, så får du nog tillbaka lite av rösten i alla fall.
Tack för tipset!
Te med honung har jag blaskat i mig varje dag, utan märkbar effekt.
Men det kanske är kamomillen och vitlöken som jag skall komplettera brygden med.
hifikg skrev:Såg kön klockan tio, tog en fika o nu e jag på g!
JanBanan skrev:Strmbrg skrev:paa skrev:Strmbrg skrev:Jag vill egentligen gå
Tack för tipset!
Te med honung har jag blaskat i mig varje dag, utan märkbar effekt.
Jag vill vänligt men bestämt avråda från att inmundiga vitlök innan man går på mässa.
Jara skrev:Hemma igen efter mässbesök.
Sammanfattning:
Sjuuuukt mycket nördar
Trångt på vissa ställen.
Svettlukt hos Audio Concept. Kan ha varit MBL:erna...
Jara skrev:Fjonken och Karl12 bakom mig i något rum; Karl såg lite pömsig ut.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster