Moderator: Redaktörer
Harryup skrev:Tackar för alla inläggen hitills och ser som sagt inte något som OT ännu.
Jag är som sagt fortfarande nöjd med min apparat med det borde väl gå att bli missnöjd med den. Klarar den vinyl tro?
mvh/Harryup
Komorok skrev:Den ska väl klara alla format?
Harryup skrev:Kanske slå in den i gladpack så den inte kan andas?
mvh/Harryup
Harryup skrev:Jag säger inte att du har fel. Men för att garanterat bli missnöjd vill man nog höra fläkten. Att vara tvungen att lägga örat emot för att höra fläkten då känns inte kul.
mvh/Harryup
Harryup skrev:Ja JanBanan, det skulle i vart fall kunna fungera som en bra komromiss så länge tills man fått fläkten att kunna höras direkt av sig själv. Fördelen med ditt förslag är ju att fläktljudet ökas i samband med ökning av musiken och det är ju aldrig fel. Klart värt en test. Gäller bara att hitta en neutral mixer.
mvh/Harryup
petersteindl skrev:Harryup skrev:Ja JanBanan, det skulle i vart fall kunna fungera som en bra komromiss så länge tills man fått fläkten att kunna höras direkt av sig själv. Fördelen med ditt förslag är ju att fläktljudet ökas i samband med ökning av musiken och det är ju aldrig fel. Klart värt en test. Gäller bara att hitta en neutral mixer.
mvh/Harryup
Ska du göra mono eller stereoinspelning eller multikanal?
MagnusÖstberg skrev:Är den kanske riktigt värdelös som mediaspelare för filer/filmer över trådlöst nätverk?
Kanske tom för nätverk öht?
Harryup skrev:MagnusÖstberg skrev:Är den kanske riktigt värdelös som mediaspelare för filer/filmer över trådlöst nätverk?
Kanske tom för nätverk öht?
Har inte kört den trådlöst då jag antog att den borde vara dålig på det. Att den är värdelös att spela film över nätverk visste jag innan vilket den också är så där har den uppfyllt mina förväntningar så det ser jag som positivt.
mvh/Harryup
Harryup skrev:JAtt vara tvungen att lägga örat emot för att höra fläkten då känns inte kul.
Harryup skrev:Svårt att säga, kanske konsthuvud vore bra. Samtidigt vill man ju inte ha någon överdriven ljudbild utan fläkten skall ju ha en realistisk storlek.
Urban dictionary skrev:Harryup: A sexual manuver whereby a man and woman are having sex doggie style and the man as he is about to climax pulls out and fakes his orgasm by spitting hot saliva on the womans back, the woman then thinking the man is done turns around only to have the mans load blown in her face.
Strmbrg skrev:Kan det inte helt enkelt vara så att Ingvars fläktexemplar väsnas mer är Harryups dito?
Laila skrev:Själv så har jag ett RIAA-steg som ingen(efter förfrågan) av de
som lyssnat stört sig på(möe brum) . . . men maj stör* dä så
ini hellsicke . . .![]()
*Jobbar tvåfaldigt på saken medels terapi samt "kretstvagning" . . .
Objektivisten skrev:Jag förstår inte, lyssnar du på musik via en film- och spelapparat?
Harryup skrev:Alla kan fritt uttrycka vad som helst i denna tråd. Inget är OT i sökandet efter hur jag skall kunna detektera Oppon så att jag blir missnöjd med den.
Något tips?
mvh/Harryup
Harryup skrev:...
Men jag är optismist och tror och hoppas att jag också skall bli missnöjd snart.
mvh/Harryup
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 19 gäster