Harryup skrev:Johan_Lindroos skrev:Harryup skrev:bassman skrev:Johan_Lindroos skrev:Harryup skrev:Kanske.
mvh/Harryup
Fast man vet ju inte innan man testat.
Jo, det vet man visst det!
Om man ser sd-foten och limdutten som två seriekopplade fjädrar, domineras den sammanlagda fjädringen totalt av SD-foten. Så var det med det, det behöver inte provas för att veta.
Absolut, det kan orimligen spela någon som helst roll.
Hårda fötter är nåt helt annat!
Var en del som inte tyckte att man behövde testa hårda fötter heller, eller White Tac på hårda fötter. Jag håller med om att påverkan är troligen ringa. Men om man jämför en fastlimmad fot mot en lös så kan det finnas skillnader som man kanske helst inte vill upptäcka.
mvh/Harryup
Nej
Nej
neJ
Du skriver "White Tac på hårda fötter" vilket är något helt annat. Varför vill du göra sådan jämförelse? Är det för argumentationens skull? Eller är det för retorikens skull?
Hursomhelst, jag tycker du har inga argument som du lyfter fram här ovan. Bara spekulationer. Kom med ett argument så ska jag bemöta det.
När det är enkelt att testa en sak föredrar jag personligen att spara tid genom att testa istället för att saker skall analyseras och sen kommer man fram till att något inte kan fungera med hjälp av kanske en bristfällig argumentering eller pga kanske att uppställningen inte ser ut i praktiken som man tror att den gör.
Så det får stanna med en spekulation byggandes på egna erfarenheter som säger att ibland finns det omständigheter som kanske inte självklart påverkar resultatet så att den ideala lösningen inte är den man föredrar lyssningsmässigt.
mvh/Harryup
Det du skriver är annat som inte har med det vi diskuterar att göra. Du kom inte med några tankar eller argument om saken.