Viktigt för mig är att fjärren är slittålig, ergonomisk och kostar max 1kkr.
Jag har läst en massa recensioner på Remotecentral och kände att Sony RM-AV3100 skulle passa mig bra, men den har fått mycket dålig kritik av dess användare
Moderator: Redaktörer

Alexi skrev:Vad var så dåligt med den?
Alexi skrev:Home Theater Master MX-700 såg rätt tålig ut, men för dom pengarna tävlar den ju med Pronto.
Nja den tidigare tråden gälde dyrare fjärrar, just typ Pronto. Jag letar ju efter något billigare, men framförallt tåligt.
betalar du 250kr frakt, 360kr skatt och tullens administrativa avgift på 125kr åt mig då?__10 skrev:Alexi skrev:Home Theater Master MX-700 såg rätt tålig ut, men för dom pengarna tävlar den ju med Pronto.
Nja den tidigare tråden gälde dyrare fjärrar, just typ Pronto. Jag letar ju efter något billigare, men framförallt tåligt.
Knappa 1 400 tycker inte jag är jätteblodigt för den fjärren!
Christer_Tamm skrev:
Philips verkar ha ett mycket mindre kodbibliotek än One For All, eftersom ingen av de apparater jag ville styra fanns med, förutom B&O, men de koderna fungerade å andra sidan inte med min MX5500. Enligt supporten "kan det vara problem med B&O". Det vill säga, det funkar inte alls, trots att Philips listar märket på förpackningen!
.[/list]
Style skrev:B&O kör en faktor 10 ggr högre frekvens. Det är därför deras fjärr kan "gå runt hörn". Har själv en BEO4 till TVn och alla andra fjärrar gör mig vansinnig med sin riktningskänslighet
Naqref™ skrev:Style skrev:B&O kör en faktor 10 ggr högre frekvens. Det är därför deras fjärr kan "gå runt hörn". Har själv en BEO4 till TVn och alla andra fjärrar gör mig vansinnig med sin riktningskänslighet
Hade för mig att B&O inte kör med ir utan radio.
nijo skrev:Jag har köpt en philips 760 för att ersätta min denon fjärr. Det som diskvalifierar denonfjärren (iallafall den som man får med 2105) tycker jag är att man inte kan programera knapparna. Irriterade att tex att jag inte kunde aktivera text-tv på min Sony TV med fjärren.
Dessutom tycker jag att känslan knapparna är bättre i philipsen. Så jag kan iallafall rekomendera ett köp av philipsen. Jag använder iofs mest volym upp och ner samt spår upp ner
Användare som besöker denna kategori: Mats och 20 gäster