Nattlorden skrev:
Förmodar att du bara skriver detta för att du är sur på mig.
*ler och tassar över till 80-talstråden*
Nej då, inte alls!

Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:
Att ha levt på 70-talet och ha missat Queen, Sparks, 10cc, ELO, city boy, med flera är rätt fantatiskt. Bara för att nämna några få av de pop-band som har gjort musikhistoria och hörs än idag. Hur mycket 80-tals synthmusik spelas det idag?
Vh, iö
IngOehman skrev:rhenrics skrev:Nattlorden skrev:Alphaville, Aha, Depeche Mode, Eurythmics, Howard Jones, Thompson Twins, NASA, m.fl. m.fl. m.fl.
Betvivlar det funnits eller någonsin kommer att finnas ett lika bra musikårtionde!
Fy f-n vad vidrigt rent ut sagt! Hade det bara funnits sådana musik att lyssna på hade jag inte ens haft en köksradio hemma.
Vi är otroligt överens!
(I varje fall om jag för reservera mig för en Eurythmics-låt, som heter något i stil med 'mus be an angel' eller 'an angel passing the room' eller nå't.)
Att ha levt på 70-talet och ha missat Queen, Sparks, 10cc, ELO, city boy, med flera är rätt fantatiskt. Bara för att nämna några få av de pop-band som har gjort musikhistoria och hörs än idag. Hur mycket 80-tals synthmusik spelas det idag?
(Bortsett ifrån det uppenbara svaret, nästan ingenting, men för mycket)
Vh, iö
IngOehman skrev:Att ha levt på 70-talet och ha missat Queen, Sparks, 10cc, ELO, city boy, med flera är rätt fantatiskt. Bara för att nämna några få av de pop-band som har gjort musikhistoria och hörs än idag. Hur mycket 80-tals synthmusik spelas det idag?
(Bortsett ifrån det uppenbara svaret, nästan ingenting, men för mycket)
Vh, iö
Tänk det omvända situationen: Om jag skulle skriva här på forumet:
"Ingvar sade till mig att han inte hör så bra. Rakt o ärligt".
Ganska förödande för Dig som högtalarkonstruktör, akustikexpert mm. Eller hur?
IngOehman skrev:Hur mycket 80-tals synthmusik spelas det idag?
fbk skrev:Tänk det omvända situationen: Om jag skulle skriva här på forumet:
Ja det skulle vara något Ulf, vilket liv det skulle bli på Öhman och svansen![]()
ulf skrev:IÖ: har svårt att acceptera din ursäkt. Du skyller på dåligt minne. Dåligt minne kan medföra att man felaktigt återger vad som sagt i ett ämne som diskuterats tidigare. Eftersom det inte sades ett ord under hela sammanträffandet om min hörsel kan man inte skylla på dåligt minne.
fbk skrev:Tänk det omvända situationen: Om jag skulle skriva här på forumet:
Ja det skulle vara något Ulf, vilket liv det skulle bli på Öhman och svansen![]()
Mayro skrev:kribban...
En fråga, Du tycker kanske inte det är MIN sak direkt. Men anser du inte ändå att det är dax för även dig att ta bort din länk till tråden du har på din sida? Menar enbart för trevnadens skull..
Personligen anser jag det inte viktigt. Men att ändå ha ett syfte hängande som provokation som du har är väl ändå "lite" onödigt...
För KANSKE anser du som jag och säkert många andra att det nu runnit rätt mycke vatten under broarna angående detta redan.. Och inte skoj "vatten" heller.
Som sagt. INTE min sak direkt. Men trist att se ändå att man så till den milda grad i redan sin "sida" vill skapa dåliga vibbar.. Dom finns o har ändå funnits så många av så det räcker o blir över...Det är bara att läsa denna tråden så ser man att man INTE behöver hjälpa till med att skapa mer bråk direkt...
Fast tycker du att du VILL provosera fram mer bråk samt dåliga vibbar så kan du ju lägga till flera länkar av samma karaktär också... Och det finns ju en uppsjö att länka till då. Tyvärr ingår inte mitt nick i alla dom bråktrådarna. Men du nöjer dig säkert med att ha dom ändå.
Hoppas du fattar vinken här...
Kribban skrev:Mayro skrev:kribban...
En fråga, Du tycker kanske inte det är MIN sak direkt. Men anser du inte ändå att det är dax för även dig att ta bort din länk till tråden du har på din sida? Menar enbart för trevnadens skull..
Personligen anser jag det inte viktigt. Men att ändå ha ett syfte hängande som provokation som du har är väl ändå "lite" onödigt...
För KANSKE anser du som jag och säkert många andra att det nu runnit rätt mycke vatten under broarna angående detta redan.. Och inte skoj "vatten" heller.
Som sagt. INTE min sak direkt. Men trist att se ändå att man så till den milda grad i redan sin "sida" vill skapa dåliga vibbar.. Dom finns o har ändå funnits så många av så det räcker o blir över...Det är bara att läsa denna tråden så ser man att man INTE behöver hjälpa till med att skapa mer bråk direkt...
Fast tycker du att du VILL provosera fram mer bråk samt dåliga vibbar så kan du ju lägga till flera länkar av samma karaktär också... Och det finns ju en uppsjö att länka till då. Tyvärr ingår inte mitt nick i alla dom bråktrådarna. Men du nöjer dig säkert med att ha dom ändå.
Hej Mayro.
Jag hade faktiskt inte en tanke på att du skulle reagera på den länken som jag hade i min signatur. Det var inte min tanke att ha den för att du skulle känna dig påhoppad
. Den var avsedd för en reflektion på att jag inte var välkomen på det forumet. Detta har diskuterats i en annan tråd.
Signaturen är ändrad och jag ber om ursäkt om du känner dig förolämpad.
MVH Kribban
Mayro skrev:Kribban skrev:Mayro skrev:kribban...
Hej Mayro.
Jag hade faktiskt inte en tanke på att du skulle reagera på den länken som jag hade i min signatur. Det var inte min tanke att ha den för att du skulle känna dig påhoppad
. Den var avsedd för en reflektion på att jag inte var välkomen på det forumet. Detta har diskuterats i en annan tråd.
Signaturen är ändrad och jag ber om ursäkt om du känner dig förolämpad.
MVH Kribban
OM du samt andra utläser mitt inlägg såsom JAG blir förolämpad så var detta rätt fel.. Därför så fetmarkerade jag text delen där detta också står svart på vitt åt dig samt andra...
Jag bad om detta enbart för trevnadens skull. Samt för att kanske du skulle kunna bidra till bättre "miljö" på forumet nu efter allt skit som hänt o händer...
Fast klart är dock att det var o är ditt avgörande OM du vill bidra..
resterande inlägg angående detta finns inte ens orsak att komentera anser jag...
Tobbe
gromit skrev:Vad vill du Mayro?
Räcker det inte nu? Varför är det så viktigt att bråka vidare?
/Gr.
Mayro skrev:Även Iö måste ha en viss "stil o distans". Inte bara vräka på överallt som görs.. TYVÄRR
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 38 gäster