av lennartj » 2012-08-29 12:14
Fjonkalicious skrev:Jag tror att varför det blir såhär är likheten med tidigare poster. Man kan likna det litegrann vid matlagning:
-idag lagade jag pasta carbornara. Sedan tog jag ketchup på och tyckte det blev lite bättre.
-idag gjorde jag janssons frestelse. Sedan tog jag ketchup på och tyckte det blev lite bättre.
-idag gjorde jag en silltårta. Sedan provade jag med ketchup på och det blev mycket bättre.
Fast sedan provade jag med kokt fläskkorv och pepparotssås - med ketchup och som vanligt var det godast.
Rubriken skulle i denna tråden i så fall vara: vad tycker ni om att alltid hälla ketchup på maten-brukar ni märka någon skillnad?
Sedan kommer det någon jävel och undrar VAD det är för ketchup och HUR MYCKET ketchup osv...
Men det vill vi inte veta av, utan det enda som är viktigt är att komma överens om att ketchup är gott på maten. Och sedan att fortsätta prata om detta om och om igen. Och man vill bara ha ryggdunk.
Och att kokt fläskkorv med pepparrotssås är godast. Med ketchup. Alltid.
Ryggdunk för chansa, byt och tyck kan man söka på mer grönsakslika eller heminriktade forum, tror jag. Jag besöker dem så sällan.
Faktiskt är faktiskt och det är ganska unikt.
Påstår man att något är på ett visst sätt får man finna sig i att det kommer att granskas om det FAKTISKT är så av kunniga forummedlemmar och är man ute och cyklar kan man raskt bli bryskt tillrättavisad.
Vill man bara bli klappad medhårs finns andra forum..
Det kan vara intressant att få teorier prövade, men man ska inte gå hem och lipa om de inte håller för granskningen utan vara tacksam för att bli upplyst.
[size=50]Lyra Delos-Jelco SA-750D-Systemdek IIS, Oppo BDP-95, Mytek Stereo 192 DSD DAC, McIntosh C2300, ino cr80s+infra,Ezon PowerAmp,2x McIntosh MC75,Yamaha A-320, 4xOB52, 2xOA52.2,(2xB&W DM4),OD11[/size]