Moderator: Redaktörer
Vinylcalle skrev:Ulf B Strange har ju kommit upp på tapeten i och med omröstningen till Arkens peoples choice.
Läste precis om hur han verkar ha försvunnit helt ur branschen och att det var på grund av att man ägnade 12 sidor i LTS tidning Molt nummer 4 1996 åt att berätta hur fel han hade haft om saker och ting.
Kanske är det dags för Ulf B Strange att få upprättelse kring det hela.
Ni som var med när det begav sig vad skrevs i tidningen och vad pågick egentligen?
Då är det något annat nummer. Har ett svagt minne av att byxorna drogs ner på nämnda herre rätt rejält vid något tillfälle. Men inte har MoLT sådan spridning att det skulle ha någon inverkan på hans karriär.Eri skrev:Detta stämmer inte. Har kollat igenom det numret. Kan inte hitta Ulf B Strange:s namn någonstans i detta nummer.
RogerGustavsson skrev: Han har ett rykte om att krångla till saker och göra det lite svårbegripligt.
Eri skrev:Vinylcalle skrev:Ulf B Strange har ju kommit upp på tapeten i och med omröstningen till Arkens peoples choice.
Läste precis om hur han verkar ha försvunnit helt ur branschen och att det var på grund av att man ägnade 12 sidor i LTS tidning Molt nummer 4 1996 åt att berätta hur fel han hade haft om saker och ting.
Ni som var med när det begav sig vad skrevs i tidningen och vad pågick egentligen?
Detta stämmer inte. Har kollat igenom det numret. Kan inte hitta Ulf B Strange:s namn någonstans i detta nummer.
paa skrev:Eri skrev:Vinylcalle skrev:Ulf B Strange har ju kommit upp på tapeten i och med omröstningen till Arkens peoples choice.
Detta stämmer inte. Har kollat igenom det numret. Kan inte hitta Ulf B Strange:s namn någonstans i detta nummer.
Fanns där inte en 12 sidors redogörelse över tekniska sakfel i tidigare artiklar då, även om inga namn nämndes?
Svante skrev:Hehe, nu har jag bläddrat lite, det är tydligt att retoriken numera är flyttad till Faktiskt...
Men den är fortfarande densamma.
Vee-Eight skrev:Det finns ju en policy mot rykten, och jag har mig veterligen aldrig använt den policyn i ngt sammanhang. Iaf inte direkt. Men nu är det på gränsen. Om nu ingen kan komma med inskannade sidor eller liknande så borde en ursäkt att man förstått fel vara på sin plats.
Laila skrev:Svante skrev:Hehe, nu har jag bläddrat lite, det är tydligt att retoriken numera är flyttad till Faktiskt...
Insinuerar du att tex iö kan vara inblandad, typ . . . ?
Svante skrev:Laila skrev:Svante skrev:Hehe, nu har jag bläddrat lite, det är tydligt att retoriken numera är flyttad till Faktiskt...
Insinuerar du att tex iö kan vara inblandad, typ . . . ?
Att han var inblandad är väl knappast en insinuation, utan ett faktum.
DQ-20 skrev:Vilken monumental skittråd. Varför gräva upp gammalt groll från 1996?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster