Blir ni sågade här?

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
distad

Inläggav distad » 2005-08-31 00:30

fbk> Allfarligt talat, du är ju inte helt rätt man att prata om sarkasm och förolämpningar. En snabb sökning på HF visar tydligt detta

Ojdå, nu kom du på mig med fingrarna i syltburken :oops: :lol: Alvarligt talat så är jag inte världens bästa själv när vissa personer dyker "upp" som tex Jonas Nilsson. Men det skulle aldrig falla mig in att vara otrevlig mot personer som är trevliga mot mig, ömsesidig respekt! Och med det, så kan ni räkna ut resten själva angående JN.
Ja visst var det lärorikt att komma hem till farbror Rydberg

(Jag, fbk o Sampix hade en jädrigt trevlig dag med bla besök hos Ultimate i Vimmerby)

Jepp, det var mycket trevligt och kul :D

Får avsluta detta med att det var MYCKET underhållande att läsa forumstadgarna :lol: :lol:
Tror inte att det är någon större ide att jag fortsätter att skriva här, då jag hade hoppats på ett lite mer trevligt samtalsklimat än vad många VILL HA. Men om stadgarna börjas följas så finns det ju hopp :wink:

Användarvisningsbild
Pinnick
inaktiv

Inläggav Pinnick » 2005-08-31 00:58

Mayro, det var inte meningen att vara elak som jag skrev om du menade mig. Ditt inlägg om att goda betyg är grunden till god teknik var ju lätt att tolka på flera sätt. Ber som ursäkt om du tog illa upp. Ville bara veta vad du menade. Kul att du förtydligade det.

mvh
/Pinnick

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2005-08-31 01:03

Pinnick skrev:Mayro, det var inte meningen att vara elak som jag skrev om du menade mig. Ditt inlägg om att goda betyg är grunden till god teknik var ju lätt att tolka på flera sätt. Ber som ursäkt om du tog illa upp. Ville bara veta vad du menade. Kul att du förtydligade det.

mvh
/Pinnick
oerhört trevlig att se detta inlägg.. tack min vän. och självklart så är allt ok efter ett så trevligt svar på mitt rätt sura inlägg.. Förlåt även mig jag surnade till där mot dig BLAND annat...
Men av ditt inlägg ser jag du inser hur det blev.. Fast surheten gällde inte enbart dig... utan fler än just du o ditt inlägg som blev fel..

Men igen stort tack för detta mycket trevliga inlägg..

MVH
Tobbe

Edit
Ändrat text...såg ut som endast mina sura ord var mot en enda person. vilket dom inte var...

Användarvisningsbild
Pinnick
inaktiv

Inläggav Pinnick » 2005-08-31 01:18

Inga problem. Det är lätt att bli "sågad" om man tar saker på ett visst sätt.. 8) D.v.s man ska kanske inte se allt som påhopp.

(nej det var inte menat som ett påhopp eller sågning igen ;) )

edit: jag är ingen fena på att uttrycka mig. Hoppas det inte togs negativt igen! Jag kanske borde hålla mig till nuspelas-tråden. Där behöver man inte skriva så mycket ;)

mvh
/Pinnick
Senast redigerad av Pinnick 2005-08-31 01:48, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild
IngOehman

Inläggav IngOehman » 2005-08-31 01:25

Blue skrev:Öhman: Just detta ditt senaste inlägg gör mig faktiskt inte ett dugg upprörd, det var riktigt trevligt. Dessutom inte felaktigt på något sätt.

:)

Jag är högst medveten om att den typen av "testförande" som vi ägnade oss åt då vi lyssnade på 668:an inte säger huruvida den ger "hörbara färgningar" eller ej. Det enda testet med säkerhet säger är att jag, och dom andra som då var med, föredrog det ljud som kom ut ur högtalarna med de andra cd-spelarna som källa, än med 668:an.

Och som jag sa tidigare, detta kan bero på olika saker. Det kan vara så att vårt "ljuideal" marginellt (för det är subjektivt inte fråga om några jätteskillnader skulle jag säga) avviker från det "neutrala". Men det KAN också vara så att 668:an faktiskt inte är fri från "hörbara färgningar", att er F/E-testning har misslyckats i detta fall. Men observera, jag säger inte att så är fallet, för det kan jag omöjligen veta.

Till syvende och sist handlar det här mest om olika synsätt. Jag har ju inte precis lyckats undgå att ni på LTS har den "korrekta återgivning" som utgångspunkt. Och förmodligen har du å din sida också insett att jag inte är riktigt lika fixerad vid den korrekta återgivningen som ni är. Gillar det jag hör är jag ganska nöjd. Är prylarna dessutom söta att titta på och trevliga att använda så börjar det bli riktigt kul. Och, om det då i något test skulle visa sig att anläggningen jag lyssnar på är en liten smula färgande, så bryr jag mig helt enkelt inte särskilt mycket, eller rättare sagt, inte ett dugg.

Hej Blue.

Ditt senaste inlägg störde mig verkligen inte ett dugg! :)

Inte ett ord av missunnsakhet eller förrakt.

Kompis! :wink:

Påpekandet om att mitt inlägg inte innehöll några felaktigheter kan förvisso påminna (liksom mitt härovan) en del om påpekandet att kaptenen var nykter idag. Men detta utgår jag ifrån var en tillfällig lapsus från din sida. Du vet ju att jag praktiskt taget alltid skriver inlägg helt utan några fel. :wink:

Jag håller hur som helst med om varje ord av det du skriver. Enda påpekandena jag känner att jag vill göra är dessa tvenne:

1. Ber att få påminna om att 668 strikt tekniskt inte är F/E-lyssnad, utan bara blint jämförd med andra apparater som är väldigt väl kartlagda med dylika F/E-lyssningsmetoder.

2. Att skriva "Men det KAN också vara så att 668:an faktiskt inte är fri från "hörbara färgningar", att er F/E-testning har misslyckats i detta fall. Men observera, jag säger inte att så är fallet, för det kan jag omöjligen veta", utan att åtminstone teoretisera om vad man menar, eller varför man skriver det, känns ungefär lika meningsfullt (-löst) som att utan argument kritisera till exempel en person genom att (till synes utan orsak) skriva "Men det KAN också vara så att du är kvinnomisshandlare, men alla i din närhet har misslyckats att upptäcka det i detta fall. Men observera, jag säger inte att så är fallet, för det kan jag omöjligen veta".

Förstår du vad jag menar? Spekulationer som är menade att misstänkliggöra något eller någon, utan att innehålla några argument för den man antyder, de är svåra, ja nästan omöjliga att försvara sig mot. Nu var det väl inte så allvarligt att du skrev att F/E-lyssningen kan ha misslyckats i och för sig, med vad tjänar det till att skriva det?

F/E-lyssningens begränsningar är ju välkända för alla som känner mig även LTS eftersom de avhandlats både fram- och baklänges i MoLt, liksom på otaliga forum. De har ju sin grund i den första av alla vetenskaplig teser, som även den väl har ältats till leda, således att alla läskunniga människor vid det här laget kan den utantill?

Det intressanta borde således inte vara huruvida F/E-lyssning kan bevisa frånvaron av fel, utan det är dess förmåga att PÅVISA fel, i jämförelse med alla andra existerande metoder som är så fantastisk.

Därvidlag tror jag inte att jag överdriver om jag säger att det är en metod som är hundrafaldigt bättre på att vaska fram de apparater som släpper igenom musik utan att skada den, än alla vanliga försök till lyssning på en apparat i en kedja, som består av flera andra apparater som man inte heller vet hur de färgar musiken... :(

Och 100 ggr bättre räcker för det mesta bra för mig, och när det inte gör det, ja då har jag andren methoden.... :wink:

Vh, iö
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).

Användarvisningsbild
JonasNilsson

Inläggav JonasNilsson » 2005-08-31 07:51

Men det skulle aldrig falla mig in att vara otrevlig mot personer som är trevliga mot mig, ömsesidig respekt! Och med det, så kan ni räkna ut resten själva angående JN.

fbk- Det var då själva f*n. Jag har bett dig ett flertal gånger att visa mig ett exempel, bara ett, där jag varit otrevlig mot dig. Jag har frågat dig vad det är för fel jag gjort med bland annat följande inlägg på HF som du vägrat besvara.

FBK- Måste bara få fråga dig.
Varför har du något emot mig?
Vad är det jag skrivit som har förolämpat dig så mycket att du alltid måste hacka på mig. Har jag utryckt mig felaktigt på något sätt? Kan du i så fall klargöra det för mig, så jag kan försöka bättra mig?
/Jonas

Ändå fortsätter du din lilla kampanj. Vad är du ute efter?
/Jonas

hajen1

Inläggav hajen1 » 2005-08-31 08:25

hajen1 skrev:
mats skrev:
dimitri skrev:Mats,
Är IÖs liv hotat?

Nej man måste inte vara hotad för att vara livvakt. Inget ont om Ingvar, Ingvar är Ingvar.

Men du kan ta vilken annan person som helst på forumen. Hade en annan person sagt tex att IÖs högtalare inte är något för honom. Ja då hade en hel drös snabbt som blixten läxat upp personen. Men hade det varit en annan person så hade de oftast inte brytt sig :wink:

Rebus :?: :?: :?

Mats! Såg i ett av Mayros inlägg att även du har det handikapp som Mayro har. Något jag inte kände till när jag skrev ovanstående. :oops: Om så är fallet ber jag dig om ursäkt!!
McIntoshnörd!

dimitri

Inläggav dimitri » 2005-08-31 09:05

Jag ber också om ursäkt för "mig icke fatta" som skulle kunna uppfattas som ironi (men inte var menat som det)
D
I'm not a complete idiot... Some parts are missing

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2005-08-31 09:07

hajen1 skrev:
hajen1 skrev:
mats skrev:
Är IÖs liv hotat?

Nej man måste inte vara hotad för att vara livvakt. Inget ont om Ingvar, Ingvar är Ingvar.

Men du kan ta vilken annan person som helst på forumen. Hade en annan person sagt tex att IÖs högtalare inte är något för honom. Ja då hade en hel drös snabbt som blixten läxat upp personen. Men hade det varit en annan person så hade de oftast inte brytt sig :wink:

Mats! Såg i ett av Mayros inlägg att även du har det handikapp som Mayro har. Något jag inte kände till när jag skrev ovanstående. :oops: Om så är fallet ber jag dig om ursäkt!!

Nej, jag har inget sådant handikapp. Men det inlägget blev totalt fel. Jag skrev det när jag var arg i ett annat sammanhang och då blev det som det blev. Jag kan skriva!!
Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!

Användarvisningsbild
CJNE

Inläggav CJNE » 2005-08-31 09:23

På tal om att skriva när man är arg....
En fördel med den här koversationsformen är ju att man kan få hur mycket
tid som helst på sig att tänka innan man svarar, så det är nog klokt att
vänta ut ilskan innan man svarar.

Inte riktat till någon specifik person.

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2005-08-31 09:27

CJNE skrev:På tal om att skriva när man är arg....
En fördel med den här koversationsformen är ju att man kan få hur mycket
tid som helst på sig att tänka innan man svarar, så det är nog klokt att
vänta ut ilskan innan man svarar.

Inte riktat till någon specifik person.

Det här inlägget skall jag sätta framför vår dator här hemma :D , tack!!
Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!

hajen1

Inläggav hajen1 » 2005-08-31 10:32

OK Mats! Då misstolkade jag Mayro, :? ber om ursäkt för det, hoppas det är OK! 8)
Senast redigerad av hajen1 2005-08-31 11:09, redigerad totalt 1 gång.
McIntoshnörd!

Användarvisningsbild
Blue

Inläggav Blue » 2005-08-31 10:40

Hej Öhman, we're on speaking terms, äntligen! :)

Öhman: "Det intressanta borde således inte vara huruvida F/E-lyssning kan bevisa frånvaron av fel, utan det är dess förmåga att PÅVISA fel, i jämförelse med alla andra existerande metoder som är så fantastisk. Därvidlag tror jag inte att jag överdriver om jag säger att det är en metod som är hundrafaldigt bättre på att vaska fram de apparater som släpper igenom musik utan att skada den, än alla vanliga försök till lyssning på en apparat i en kedja, som består av flera andra apparater som man inte heller vet hur de färgar musiken..."

Hundrafaldigt bättre? Det vete tusan iofs, känns lite som en siffra tagen ur luften va? Men strunt samma. Jag tror mig nog också vara så pass insatt i hur er F/E-testning går till för att kunna säga att ja, det bör, om allt görs som det ska, vara ett ganska bra sätt att hitta "fel" i återgivningen, om det nu är vad man är ute efter. Men saken är ju den att det är inte vad JAG primärt är ute efter. Hoppas det är okej med dig, för det är helt grundläggande för diskussionen!

Jag är som sagt bara ute efter att det ska låta bra i mina öron. Men det som gör mig "misstänksam" som du säger, när det gäller 668:an är att det är så många som helt enkelt inte tycker att den låter överdrivet bra. Bland dessa "många" finns t.ex. jag som faktiskt brukar gilla det som kallas "neutralt" av hifipressen (ja, jag vet, dom F/E-testar inte) och som även gillar t.ex. Denons mininanläggning och gamla receiver som rekommenderas av LTS. Bland dessa många finns också t.ex. Hifi-Choice (ja, jag vet, dom F/E-testar inte) som just beskriver spelaren som hyfsat neutral men med brister i attack och basskärpa eller något ditåt (ja, jag vet att ni har noll tilltro till recensioner i kommersiella tidskrifter). Och bland dessa "många" finns som jag förstår det även LTS-medlemmar som föredrar andra signalkällor?

Är allt detta bara "things that happen" för att ta en fras ur den subjektivt underbara filmen "Magnolia", eller kan här finnas ett samband? Är det "färgningar" hos övriga komponenter som gör att fem av fem t.o.m. föredrar en billigare cd-spelare från Marantz vid spelning i ett sk "hi-end-system"? Kan det vara så att man måste ha NAD 208, EKK och Ino-högtalare för att även en "subjektivist" ska uppskatta 668:an? Eller ja, är 668:an helt enkelt inte så "ofärgande" som ni påstår? Eller tja... var ligger förklaringen? Jag ställer mig frågande och ovetande.

Hoppas du som jag ser det INTRESSANTA i detta möte mellan "objektivismen" (om vi nu ska vara så generösa att kalla LTS rekommenderatlista för något sådant) och "subjektivismen", och inte bara fortsätter att frammåla det geniala i era testmetoder, för det har både jag och de flesta andra hört ett par gånger tidigare.

Användarvisningsbild
lasselite

Inläggav lasselite » 2005-08-31 11:20

Bra att du är insatt i F/E-testning. Hojta till när du fått koll på F/E-lyssning oxå :wink:
En vanlig kille med ett vanligt jobb i en vanlig stad, med en ovanligt snygg tjej

Användarvisningsbild
Blue

Inläggav Blue » 2005-08-31 11:30

lasselite: Märka ord kan man ju alltid göra, om man inte har något vettigt att tillföra. Märker du inte själv hur tramsig du är, undrar jag?

Nåväl, jag är fullkomligt övertygad att alla förstod vad jag menade, trots att jag inte använde exakt den gängse LTS-termen.

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2005-08-31 11:40

mats skrev:
hajen1 skrev:
hajen1 skrev:
mats skrev:
Är IÖs liv hotat?

Nej, jag har inget sådant handikapp. Men det inlägget blev totalt fel. Jag skrev det när jag var arg i ett annat sammanhang och då blev det som det blev. Jag kan skriva!!

Nej mats har inga handikap såsom skriva..

Och jag skrev jag blev förbannad då man kallar mats för tönt osv.. Att behandla folk nedsättande i olika sammanhang gör inte folk glada direkt.. till sist dömmer man sig själv såsom en mindre värd o kunnig..
Och detta har skett.

Så var det slutdiskuterat..

Så gå nu vidare med fe lyssningens vara eller inte vara.. Den har ju aldrig förr debaterats

Som sagt.. Smalare ämnesområde får man leta efter... :lol: :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild
Morello

Inläggav Morello » 2005-08-31 11:40

Lasselite,

Märker ord gör tanterna i syföreningen. 8)

När vi ändå är inne på avdelning lågvattenmärken kan jag berätta att "oxå" stavas också samt att meningar skall avslutas med punkt. :wink:
Driver: www.sybariteaudio.se
-Innehar F-skattsedel-

”Messen ist Wissen, aber messen ohne Wissen ist kein Wissen”

"Es ist noch kein Meister vom Himmel gefallen"

Användarvisningsbild
Rydberg
Rörlig

Inläggav Rydberg » 2005-08-31 11:52

Mayro skrev:Och jag skrev jag blev förbannad då man kallar mats för tönt osv..

Kan du länka till detta?
Class only looks like arrogance from below.

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2005-08-31 12:12

Rydberg skrev:
Mayro skrev:Och jag skrev jag blev förbannad då man kallar mats för tönt osv..

Kan du länka till detta?

Snälla, måste vi tjafsa om detta? Vi vet ju alla att jag inte är en tönt utan den store Massan som ni skall lyda. :twisted:

ehum ok då jag är en tönt, men en trevlig tönt :D

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2005-08-31 12:36

Med andra ord, om vissa här vill kalla mig för tönt och håna mig, så får de väl göra det. :lol: :lol: :lol:

Vem bryr sig 8)

Användarvisningsbild
distad

Inläggav distad » 2005-08-31 13:14

fbk- Det var då själva f*n. Jag har bett dig ett flertal gånger att visa mig ett exempel, bara ett, där jag varit otrevlig mot dig. Jag har frågat dig vad det är för fel jag gjort med bland annat följande inlägg på HF som du vägrat besvara

Ändå fortsätter du din lilla kampanj. Vad är du ute efter?

Jag är inte ute efter något JN och jag är inte intresserad av att diskutera detta med dig, Så lägg ner detta nu! En bra ny början är att vi försöker respektera varandra :wink:

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2005-08-31 13:21

Hursom helst....

Rätt skoj att i alla fall se så stort deltagande i debatten här.. Man ser rätt tydligt ändå det finns intresse för att ge sig in i debatter då folk som tex jag ger mina åsikter luft.. Känns trevligt..

Det tyder i alla fall på att ni inte helt somnat in med era nadar.pioneer´s samt inosar mm.. :lol: :lol: :lol:

Och nu skojar jag med er så ni nu fattar detta också mina vänner...

Debatten har till o från varit hård... Lite har variot lågvatten. men ändå rätt skoj...

Tackar för mig här nu. Har ju som sagt inte mer att tillföra i ämnet. Allt är liksom sagt ifrån min sida...

Så tackar o bockar...

Ha nu en trevlig trådfortsättning. Och hoppas NÅGOT går in av mina ord. För oavsett vad ni tycker så ligger där en del sk "sanningar" ifråga om bredd osv. Samt tyvärr även om hur man "sågar" folk och inte produkter via dessa mantra om utbildning o kunnande tekniskt...

Ni glömmer många ggr att produkter där man almänt brukar säga dom är MYCKET bra ligger en kunnig teknisk person MED stort musikintresse bakom..

Tycker faktiskt detta forum torde va en plats där DETTA är välkänt.

Men att sedan rendera olika sk kunniga tekniker platsen såsom proffs anser jag rena bullshiten.. Ni är enbart lyssnare ni med exakt som jag eller andra sk "okunniga" är.. Hur mycket ni än kan om mätningar o formler osv...

Glöm inte detta rena fakta.. Annars skulle ni säkert rätt billigt byggt era egna högisar.. stärkare osv som gett er ett bidrag i kassan till o med ibland via säljande osv..

FÅ av medlemmarna här har kapasitet samt kunnande parat med just musikintresse till nivåerna att ni själva av egen maskin skulle ens kunna göra en högis som typ Iö produserar...

Som sagt. Det stora flertalet här är ENBART lyssnare o inget annat..

en rätt bra tanke som utgångsläge tror jag...

Men men.. tack i alla fall för ordet.. hej hej.. Ha en finfin dag på tråden här.
Och snälla. Dra inte in mig igen här. Jag har faktiskt inget mer att tillföra .. så vidare tjafs om ditt o datt är inte ändå topic utan debatt om MIN åsikt.. Och min åsikt anser jag mig få ha såsom ni får ha era åsikter i ämnet..... Som är hurvida man blir sågad här på faktiskt...

Användarvisningsbild
lasselite

Inläggav lasselite » 2005-08-31 13:24

:wink: Med glimten i ögat / skoja bara / vad du vill men ta det inte på allvar(å (som egentligen stavas och) här ska (eller föredrager någon skall) d (som man kan skriva om man vill skoja till det lite) vara en punkt.)
En vanlig kille med ett vanligt jobb i en vanlig stad, med en ovanligt snygg tjej

Användarvisningsbild
lasselite

Inläggav lasselite » 2005-08-31 13:26

Mayro: Ska du slå rekord i "tack å adjö för mig" i en och samma tråd? :wink:

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2005-08-31 13:27

dimitri skrev:Jag ber också om ursäkt för "mig icke fatta" som skulle kunna uppfattas som ironi (men inte var menat som det)
D

dimitri, min gamle vän. Det betyder att jag är bäst :D :wink:

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2005-08-31 13:44

lasselite skrev:Mayro: Ska du slå rekord i "tack å adjö för mig" i en och samma tråd? :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild
MichaelG

Inläggav MichaelG » 2005-08-31 14:52

Nio sidor och snart är alla vänner. Eller.......? :D

Några små knutar kvar att lösa upp. Några små missförstånd kvar att reda ut. Skall det lyckas?

- Hur är det egentligen ställt med Mats xxx?
- Har Blue äntligen förstått att xxx?
- Vågar Ingvar till slut xxx?
- Kan Mayro då äntligen xxx?
- Hur skall Rydberg, Dimitri, Hajen1 och Lasselite xxx?
- Och hur blir det mellan Jonas och fbk?

(För undvikande av upplevelser av påhopp har jag cencurerat vissa ord och ersatt dem med xxx. Jag skall också påpeka att all likhet med nu eller tidigare levande personer endast är en ren tillfällighet och helt oavsiktligt.)

Missa inte den spännande fortsättningen... 8)

Hälsn. Michael

Användarvisningsbild
JonasNilsson

Inläggav JonasNilsson » 2005-08-31 15:11

fbk- Jag har ALDRIG haft svårt för att respektera dig, därav mina frågor till dig. De sista gångerna jag gjort inlägg har du bevisligen hoppat på mig, så är verkligen respekten ömsesidig?

En bra ny början är att vi försöker respektera varandra

Bra fbk, för bara 2 inlägg sen var uppenbarligen situationen en annan.
Ojdå, nu kom du på mig med fingrarna i syltburken Alvarligt talat så är jag inte världens bästa själv när vissa personer dyker "upp" som tex Jonas Nilsson. Men det skulle aldrig falla mig in att vara otrevlig mot personer som är trevliga mot mig, ömsesidig respekt! Och med det, så kan ni räkna ut resten själva angående JN.

Eller är det bara jag som tolkar fel?
Problemet är att jag inte tycker att jag har behandlat dig respektlöst, så seriöst, ge mig ett eller ett par exempel gärna via PM om du inte vill ta det här, så jag ser på viket sätt jag gör fel.
Annars kommer jag ju omedvetet fortsätta vara vara respektlös mot dig. Mig veterligen har jag skrivit ett inlägg i "stridens hetta" för 4-6 månader sen, som när jag granskade det, inte var speciellt "välformulerat". Detta tog jag bort direkt efter jag läst det. Något annat?
/Jonas Nilsson

MickeN

Inläggav MickeN » 2005-08-31 15:12

Ohh... vilken cliffhanger, MichaelG!!! 8O Jag längtar redan efter nästa avsnitt av den otroligt spännande dokusåpan "forumet".
Bästa sändningstid, ett känsligt ämne och massor med stridslystna deltagare som triggar på minsta lilla... kan det bli bättre. :lol:

Användarvisningsbild
Kribban

Inläggav Kribban » 2005-08-31 15:23

Tjingeling :wink:

Jag vill bara säga att jag inte har känt mig sågad av någon här inne men så har jag inte varit med så länge heller :lol: .

Efter hängt ett par år på Prisjakt så är jag väldig glad att jag har hittat hit :D Bara det att jag som en helt okänd individ blivit inbjuden av en annan medlem för att lyssna på ett visst högtalarpar säger det mesta om detta forum :P .

Keep up the good work.

Jag trivs som fisken i vattnet här och om några år när jag lärt mig så mycket av er så kanske även jag kan ge mig in i lite tyngre diskussioner :?:

MVH Kribban "en vanlig Svensson som är pryltokig"
Miljö-alarmist

FöregåendeNästa

Återgå till Generellt om hifi