Jag tycker att systemet som TS bygger är delvis skit kul!
och delvis hål i huvudet....
Men jag har ju sagt till honom vad jag tycker så han vet redan, det är ju hans val vad han vill bygga och vill han bygga detta så får han göra det!
Jag kanske är lat och inte så omtänksam eller ?
Men jag ser det inte som mitt uppdrag att "rädda alla" från att göra knasiga saker...
Så jag låter folk göra hur knasiga saker som helst, jag påtalar gärna vad dom borde göra annorlunda, men om man som i detta fallet står på sig!
Så som Ftorsel gör, att detta kommer att bli super bra och att han ska köra vidare, jahh då har i alla fall jag inget intresse av att försöka övertala honom till att göra något annat
Alla gör vad dom vill, och jag hoppas bara att detta blir så som han hoppas på !
Enda jag inte köper i huvudtaget är centern, den ska malas ner i smulor och spridas över atlanten...
Och börjas om från början
Tycker jag, och kommer fortsätta att tycka !
I övrigt så, trots att mycket är enligt mig totalt galet, så som sättet som detta ska drivas på... så accepterar jag att han vill göra så.
Och låter honom göra så och hoppas i stället på att han får det han hoppas på, det är det viktiga !
Jag ser fram mot att lyssna på systemet sedan när det är klart, jag är övertygad om att det blir en upplevelse på flera sätt.
Trots att det inte kommer vara det ljud som JAG i huvudsak föredrar, det är liksom inte det viktiga...
Jag kan uppskatta andra typer av ljud också, och framförallt är det sjukt kul med spårade system om nu ägaren är nöjd så ger det mig extra glädje!
Jag tycker om när folk är glada och nöjda och framförallt om det är egna projekt och påhitt som blivit som personen i fråga hoppats !