paa skrev:Komorok skrev:Jag är hemma för att jag är trasig,...
Hoppas du blir hel igen snart!
Det blir bättre.
@Alexi: Ingen aning om vad för ljus det är. Jag använder dem aldrig och köper inte heller.
Moderator: Redaktörer
nadifierad skrev:Moahahaa! Det är så gött att titta in i din tråd och få se nya byggbilder.
Det är redan snyggt!
Komorok skrev:Jag slant lite med fräsen. Men det är lätt att laga.
DVD-ai skrev:Det är den lätta och luftiga MeloFeroDit som i proffs mun kallas för MDF, mycket likt, man kan missta sig...
adzer skrev:Oj blir basarna svarta denna gång?
nadifierad skrev:Fiffigt det där med twinholder, även om det är lite mer konstruktionsjobb.
Är det IÖ som kommit på konceptet?
celef skrev:nadifierad skrev:Fiffigt det där med twinholder, även om det är lite mer konstruktionsjobb.
Är det IÖ som kommit på konceptet?
Jag har inte förstått grejen med lösningen, vad är bra med den?
Komorok skrev:Nattis skrev:Sen är där väl potentiellt andra nackdelar jämfört med 2st infraY vad det gäller frekvensutsträckningen.
Va!?!
Hur menar du nu?
Alexi skrev:Däremot får man fler strålande punkter med två separata element i olika delar av rummet, än placera dem tillsammans i en twinholder.
Sant, tänkte mer på att det är väll det och den högre uddatonsdisten som är enda negativa med twinholderlösningen jämfört med Y.Komorok skrev:Alexi skrev:Däremot får man fler strålande punkter med två separata element i olika delar av rummet, än placera dem tillsammans i en twinholder.
Det är sant. I mitt fall så finns det ganska många strålande punkter ändå. Fler än de flesta har tror jag minsann.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 29 gäster