Moderator: Redaktörer
Svante skrev:
Så, Objektivisten: Ska jag helt enkelt skriva x-a de dagar som jag gillar ljudet hemma hos mig?
Tony skrev:Sa om jag satter ihop ett script som postar ett "x-a" har varje gang jag spelar en låt pa stereon, blir det statistiskt bra? For jag tycker det later oerhort bra har varje gang jag lyssnar pa musik. Otrolig bang-for-the-buck.
Eller ska det bara postas en gang per nan specifik tidsintervall?
Eller ska jag gora det i slutet av laten, sa jag har chans att avstyra postandet om jag inte gillar laten?
Vad innefattar "later bra"? Bara vad jag anser min anlaggning prestera, eller ska jag ta hansyn till daliga / bra inspelningar ocksa? Hur gor jag med upplevd musikalitet? Ar det en viktad faktor?
Tony skrev:Sa om jag satter ihop ett script som postar ett "x-a" har varje gang jag spelar en låt pa stereon, blir det statistiskt bra? For jag tycker det later oerhort bra har varje gang jag lyssnar pa musik. Otrolig bang-for-the-buck.
schmutziger skrev:Adzer: du ska du snarare posta 0*365*(x-a)
eller?
DS skrev:Har man bihåleinflammation och tycker ens stereo låter bra vill jag ha receptet på drogen
Nattlorden skrev:DS skrev:Har man bihåleinflammation och tycker ens stereo låter bra vill jag ha receptet på drogen
Varför skulle man tycka stereon lät dåligt snarare än att man tycker man själv hör illa?
Objektivisten skrev:Tony skrev:Sa om jag satter ihop ett script som postar ett "x-a" har varje gang jag spelar en låt pa stereon, blir det statistiskt bra? For jag tycker det later oerhort bra har varje gang jag lyssnar pa musik. Otrolig bang-for-the-buck.
Nej, du behöver aldrig skriva om du upplever att du har samma ljud hemma varje dag. Otrolig bang-for-the-buck har väl alla på forat f ö.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster