Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Vad är det för fel på att använda mini-dsp tråden?
celef skrev:Kanske lite offtopic men jag chansar, kan man programmera minidsp'n utan att ha den inkopplad i ljudanläggningen?
AndersD skrev:Jag ser att du fäller ovanstående kommentar ofta och frågan är ärligt ställd, inga sura miner från min sida alltså!
adzer skrev:celef skrev:Kanske lite offtopic men jag chansar, kan man programmera minidsp'n utan att ha den inkopplad i ljudanläggningen?
Ja det kan du.
celef skrev:adzer skrev:celef skrev:Kanske lite offtopic men jag chansar, kan man programmera minidsp'n utan att ha den inkopplad i ljudanläggningen?
Ja det kan du.
det låter jättebra, det finns då ingen risk att ingångsnivåerna då blir för alldeles för hög?
kniffarn_ skrev:Blir det någon skillnad som man kommer att höra? Om ja, varför?
Elfsberg skrev:kniffarn_ skrev:Blir det någon skillnad som man kommer att höra? Om ja, varför?
Nej. WYSIWYG.
[/list]kniffarn_ skrev:Då jag har väldigt lite djup att gå på så behöver jag bygga en golvhögtalare istället för en stativhögtalare.
Men för att få den att se bra ut ( i mina ögon) vill jag ha den i yttermåtten som i CAD:en men då blir lådan lite stor.
Är det då OK att göra lådan mindre genom att avgränsa den enligt bilden nedan och behålla dess funktion?[/list]
avr7000 skrev:Det är OK men gör "tomlådan" bakåt istället så kan du göra en lucka och ha gött om plats för att bygga in slutsteg om du skulle vilja

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster