Moderator: Redaktörer
Belker skrev:Alltid kul att se dina "skrotprojekt"! Klumpfoten är ju helt underbar
postpunk skrev:Tack för komplimangerna!![]()
n3mmr; chassit kommer ifrån, om jag inte missminner mig, en Beocenter från 72. Helt klart den dyraste delen i den apparaten, det har en ordentlig tyngd.
Benen är som synes sängben, sandfyllda sådana. Jag är förvånad att det låter så bra som det gör, den spårar skitbra, och rumble hörs ingen. Origin live grejerna har jag haft liggande sedan typ -98. Det var så dålig kvalitet på grejerna (undertallrik som skevade, oballanserad övertallrik) att jag helt enkelt sket i att bygga nått av dem. Nu för tiden har jag lite mer verktyg och erfarenhet så det var inga större problem att fixa defekterna.
Nu skall jag ned i källarförrådet och leta upp mina bästa vinylerJag har ju inte kunnat spela vinyl på länge nu.
Bill50x skrev:Klart "rå" framtoning
Snyggt!
/ B
n3mmr skrev: Do It Yourself får en betydligt renare innebörd i dina projekt.
postpunk skrev:Bill50x skrev:Klart "rå" framtoning
Snyggt!
/ B
Vad roligt att du tycker detRåheten var det som lockade mig att bygga den efter att jag föreställt mig hur den skulle komma att se ut.
n3mmr skrev: Do It Yourself får en betydligt renare innebörd i dina projekt.
Då har jag uppnått mitt målJag eftersträvar rena ideal. Jag försöker leva ut mina drömmar så gott det går innan den här prefabricerade världen spiller mitt liv. Visst, stanna på den smala och raka vägen och få materiel rikedom, men alla löften om en bättre framtid är bara lögn
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 75 gäster