Moderator: Redaktörer
mx skrev:Jag hoppas att folk tycker olika.
Harryup skrev:mx skrev:Jag hoppas att folk tycker olika.
Javisst, fast det är ju inte det jag menar.
Finns det störande störningar på elnätet eller inte, inte tycker man att det finns.
Behöver apparater inbränning? Inte om man tycker det.
Ändras något objektivt helt enkelt?
mvh/Harryup
mx skrev:Beror nog på vad det är för apparater och om du bor granne med SSAB,
exempelvis.
Richard skrev: Detdär med inbränning av apparater är det nog många ( inklusive undertecknad ) som upplevt som realitet.
Harryup skrev:Så existerar inbränning och störningar på elnätet om man hänger på Carlsson Planet men inte om man hänger på faktiskt?
Kenta skrev:Är det nå´n som kan redovisa mätresultat, före och efter, "inbränning"?
Richard skrev:Kenta skrev:Är det nå´n som kan redovisa mätresultat, före och efter, "inbränning"?
Nej, men det kan höras tydligt att effekten finns på riktigt inom elektronikgrejor genom att lyssna på musik.
Harryup skrev: Det andra exemplaret ställde vi på repeat dygnet runt i fem veckor under semesterfrånvaron och sedan dess är färgningen helt borta, ljudet invändningsfritt, neutralt och av ren referenskaraktär."
MagnusÖstberg skrev:Som jag förstår det är deras lista att betrakta som subjektiv sammansatt utan objektifierande undersökningar.
Objektivisten skrev:Resultatet av inbränning tycker jag beror på vad man använder för signal också. Bränner man t ex in med SR P1 får man ofta en apparat/kabel som visserligen kan låta djupt och med bra rösthantering men som gärna brister i det musikaliska drivet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster