Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
+1Fjonkalicious skrev:Jag tycker iaf att det är ett helrätt val med od11 och håller med detaljeratljud.
Detaljeratljud skrev:I mitt tycke tror jag bara på OD11 och LillStig ( i någon variant) som konceptuella högtalare för moderna hem.
vad är som är urdumt? Det som dom har producerat tidigare är helt fantastiska saker, ta deras synth som exempel. Jag har lekt lite med den och användarvänligheten och designen är hur bra som helst. Hade jag massa deg över hade jag syltat in mig direkt med två av deras högtalare.tvett skrev:Idén med den där högtalaren verkar ju helt urdum.
De som kokat ihop iden, konstruerat och marknadsfört har ju misslyckats totalt.
Jag avråder alla att befatta sig med denna flopp.
Detta lär ju sätta eld på någon som är lite för insyltad...
MagnusÖstberg skrev:
Du begränsr dina tankar för mycket, OA51 ( aka StorStig) ser jag absolut som passande i moderna hem.
Jag kan tom se ett utökar koncept med en kombination av OD11, OA51 och en eller två centralenheter som basmoduler i ett livsstilskoncept.
_Fredrik_ skrev:vad är som är urdumt? Det som dom har producerat tidigare är helt fantastiska saker, ta deras synth som exempel. Jag har lekt lite med den och användarvänligheten och designen är hur bra som helst. Hade jag massa deg över hade jag syltat in mig direkt med två av deras högtalare.tvett skrev:Idén med den där högtalaren verkar ju helt urdum.
tvett skrev:Idén med den där högtalaren verkar ju helt urdum.
MagnusÖstberg skrev:Vet man vad det kostar att få en lackad låda i Kina med ett resultat du knappt får här - förstår man produktionslandet.
RogerGustavsson skrev:MagnusÖstberg skrev:Vet man vad det kostar att få en lackad låda i Kina med ett resultat du knappt får här - förstår man produktionslandet.
Är det inte delvis beroende på att miljöhänsyn inte riktigt står i samma fokus som i Europa och Nordamerika?
PappaBas skrev:I artikeln står det "ca 7000 kr per styck". Man undrar om de skall säljas en och en som monohögtalare eller som stereopar?
Det vet man att jag gjorde om man läste vad jag skrev. Jag tror inte han bara busar, jag tror han menar vad han skriver.Aerob skrev:_Fredrik_ skrev:vad är som är urdumt? Det som dom har producerat tidigare är helt fantastiska saker, ta deras synth som exempel. Jag har lekt lite med den och användarvänligheten och designen är hur bra som helst. Hade jag massa deg över hade jag syltat in mig direkt med två av deras högtalare.tvett skrev:Idén med den där högtalaren verkar ju helt urdum.
Men fripperino, läser du inte det finstilta? Tvett busar bara...
Detaljeratljud skrev:Vee-eight, jag slängde iväg en fråga om det, får se om de har tid att svara imorgon?
Kunde ju vara lite kul, det med.
joseph skrev:En kul nyhet, men hur framtidssäker är den egentligen? Jag är lite skeptisk på den punkten, tror nog anslutningarna och gränssnittet snart känns lika mossigt som gamla mp3-spelare gör idag.. Jag är nog inte rätt målgrupp.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster