Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:bensnake skrev:shifts skrev:Det är jäkligt trist om folk känner att deras synsätt på hobbyn inte är fin/rätt nog. Också synd om andra känner att deras värderingar är fel. Jag lovar att försöka att inte bidra till den stämningen. Däremot går det lite varvet runt och så känner nog alla beroende på var de väljer att hänga på forumen. Nämner sällan på andra forum att jag har Ino, iom att stämpeln i pannan kommer snabbare än snabbast.
Du är en av få inoägare som jag upplever har en mycket sund inställning till din hobby/intresse i allmänhet och till musiklyssning i synnerhet. Tror aldrig jag sett dig gå in och på något sätt döma/moralisera över andras val och/eller förhållningssätt. Cred ska du ha!
Vad tror du att det beror på att den där stämpeln i pannan du pratar om kommer fram så fort det står klart att du är inoägare?
Och i det här inlägget lyckades du slå fast:
- Shift är unik som inte klankar ner på andra fast han är Ino-anhängare
- En av få Ino-ägare som har sund inställning till sin hobby och till musiklyssning i synnerhet. Det har således inte Ino-anhängare i allmänhet.
Naturligtvis kan man anse att sådant skall berömmas.
Däremot spyr jag mer än gärna på den här typen av inlägg vars egentliga mening inte är att ge någon beröm utan att slänga skit på en stor grupp individer. Återigen på ett substilt sätt.
Faktum är att du tagit den bild du har av IngOehman och agerar likadant fast tusenfalt värre. Skitilla är vad det är.
FBK skrev:Varför måste en del Ino ägare ösa lite galla när tillfälle ges över andras värderingar och val, varför kommer det lite nedlåtande kommentarer om man fördrar ett ljud som enligt transparent falangen är färgat osv.
Birger, när du säger att du inte ens kan gissa dig till anledningen att vissa har ett horn i sidan till IÖ så undrar jag hur du läser forumet egentligen.
FBK skrev:MagnusÖstberg skrev:bensnake skrev:shifts skrev:Det är jäkligt trist om folk känner att deras synsätt på hobbyn inte är fin/rätt nog. Också synd om andra känner att deras värderingar är fel. Jag lovar att försöka att inte bidra till den stämningen. Däremot går det lite varvet runt och så känner nog alla beroende på var de väljer att hänga på forumen. Nämner sällan på andra forum att jag har Ino, iom att stämpeln i pannan kommer snabbare än snabbast.
Du är en av få inoägare som jag upplever har en mycket sund inställning till din hobby/intresse i allmänhet och till musiklyssning i synnerhet. Tror aldrig jag sett dig gå in och på något sätt döma/moralisera över andras val och/eller förhållningssätt. Cred ska du ha!
Vad tror du att det beror på att den där stämpeln i pannan du pratar om kommer fram så fort det står klart att du är inoägare?
Och i det här inlägget lyckades du slå fast:
- Shift är unik som inte klankar ner på andra fast han är Ino-anhängare
- En av få Ino-ägare som har sund inställning till sin hobby och till musiklyssning i synnerhet. Det har således inte Ino-anhängare i allmänhet.
Naturligtvis kan man anse att sådant skall berömmas.
Däremot spyr jag mer än gärna på den här typen av inlägg vars egentliga mening inte är att ge någon beröm utan att slänga skit på en stor grupp individer. Återigen på ett substilt sätt.
Faktum är att du tagit den bild du har av IngOehman och agerar likadant fast tusenfalt värre. Skitilla är vad det är.
Hur kan du veta att meningen inte är att ge beröm. Jag instämmer verkligen i det som bensnake skriver och för övrigt så har jag träffat några Inoägare genom åren och de flesta är inte det minsta intresserade att skriva här pga att det är som det är.
Och till sist så kan alla fundera över varför är det som det är när det gäller Ino och herr IÖ ?
Varför måste en del Ino ägare ösa lite galla när tillfälle ges över andras värderingar och val, varför kommer det lite nedlåtande kommentarer om man fördrar ett ljud som enligt transparent falangen är färgat osv.
Det som är märkligt att för övriga nördar som delar denna hobby och som har totalt skilda anläggningar och ljudkaraktärer så förkommer nästan inte sådant här utan det finns en trevligare och öppnare inställning till andra och deras val. Tänkvärt är det som jag ser det.
Birger skrev:Sedan finns det tyvärr en del inlägg som skrivs i ilskan och med en von-obenattityd men får du som konstruktör/debattör/engagerad samma fråga om och om igen och år ut och år in ibland från samma nick så kan det nog lätt bli så. Varför denna starka aversion mot just Ino/IÖ tycker jag faktiskt är lite märkligt.
Birger skrev:För just dig patrikf tänker jag varken göra det ena eller det andra.
Du gjorde det igenbensnake skrev:Skit i detta nu. Jag är inte det minsta intresserad av varför inoägare beter sig si eller så i olika forum. Hade jag varit intresserad av detta, hade jag startat en tråd i ämnet.
Tillbaka till topic!
bensnake skrev:Du är en av få inoägare som jag upplever har en mycket sund inställning till din hobby/intresse i allmänhet och till musiklyssning i synnerhet. Tror aldrig jag sett dig gå in och på något sätt döma/moralisera över andras val och/eller förhållningssätt. Cred ska du ha!
MagnusÖstberg skrev:Du tror det är osynligt?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster