petersteindl skrev:Alla faktisktianer kan ju ta på sig vita rockarHa gärna en strut på huvudet också.
Mvh
Peter
Kommer du att vara där? Så vi känner igen dig
Moderator: Redaktörer
tvett skrev:petersteindl skrev:Alla faktisktianer kan ju ta på sig vita rockarHa gärna en strut på huvudet också.
Mvh
Peter
Är det inte bättre om alla faktisaner går runt med lite lätt böjda ben och korta steg, sådär lite skitnödigt?
petersteindl skrev:tvett skrev:petersteindl skrev:Alla faktisktianer kan ju ta på sig vita rockarHa gärna en strut på huvudet också.
Mvh
Peter
Är det inte bättre om alla faktisaner går runt med lite lätt böjda ben och korta steg, sådär lite skitnödigt?
Bra förslag.
Alla faktisktianer tar på sig vita rockar och har en strut på huvudet med limegrön propeller på toppen och går runt med lite lätt böjda ben och korta steg för att markera sin skitnödighet.
@ hifikg: jag kan nog inte komma. Jag hittar inte struten med limegrön propeller, hittar bara den med röd som sweetspotianerna använder![]()
Mvh
Peter

Adhoc skrev:Ser maffigt ut Petter!Garage-besök inbokat. Tror du dom funkar och räcker till som surroundburkar i en hemmabio?
PetterPersson skrev:Nu är det dags att göra reklam för vad som kommer till "Garaget" på
Sweet Spot... Vi i No Frills har byggt ihop ett hornsystem på nära
4 m3 och 600 kg...Välkommen in att lyssna - om du törs![]()
![]()
PetterPersson skrev:Nu är det dags att göra reklam för vad som kommer till "Garaget" på
Sweet Spot... Vi i No Frills har byggt ihop ett hornsystem på nära
4 m3 och 600 kg...Välkommen in att lyssna - om du törs![]()
![]()
Under konstruktion...
snerik skrev:Jag påpekade också att de borde välja en bättre signalkälla vid framtida demos, fick ingen bra förklaring jag heller. Det är farligt att missbedöma sina framtida kunder. Fattar man vikten av akustikbehandling fattar man även vikten av signalkällan.
Poängen gick nog fram ändå och produkterna är säkert bra.
Behållningen för mig:
Holographic Audio, bäst ljud och mest åtråvärda produker.
Samtalet om mickar och inspelningsteknik med Jan Eric på Opus 3.
sprudel skrev:snerik skrev:Jag påpekade också att de borde välja en bättre signalkälla vid framtida demos, fick ingen bra förklaring jag heller. Det är farligt att missbedöma sina framtida kunder. Fattar man vikten av akustikbehandling fattar man även vikten av signalkällan.
Poängen gick nog fram ändå och produkterna är säkert bra.
Behållningen för mig:
Holographic Audio, bäst ljud och mest åtråvärda produker.
Samtalet om mickar och inspelningsteknik med Jan Eric på Opus 3.
Uttryckte mig kanske lite luddigt om Oppon, jag menade inte att det var något negativt med det. Leker själv med en Oppo BD 105 här hemma och den presterar bra nog för att inte vara svagaste länken hos Holographic Audio i Jönköping! Tycker jag då.
PetterPersson skrev:
PetterPersson skrev:Klockan 15.00 idag lördag fick vi äntligen ordning på effekten av vågutbredningen
i midbasen. Ni som kom tillbaka efter 15 och ni som då kom till oss
för första gången fick förmånen att njuta av en extremt tydlig och
välartikulerad bas och midbas.
Maccis skrev:Jaha, första dan över! NU vill vi som skall gå imorrn kika på de godbitar man inte skall missa.
Så upp med era bilder och vitsord om utställarna!!
snerik skrev:Nu blev det nog missförstånd! Jag syftade på Auralex med iponen som signalkälla.
Det han trilla in inlägg imellan...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster