gfs skrev:Elfsberg skrev:Minimal skillnad. Den som inte ens vill sätta sig in i skillnaden kan definitivt bortse från den.
Då det verkar som att du har otroligt lågt ställda krav borde du försöka fokusera på ett enkelt handhavande.
Otroligt låga krav har jag inte. Jag ser gärna att den inte färgar sönder ljudet och jag skulle helst vilja ha detta påvisat med några slags mätningar. Fast det verkar svårt att hitta sådana.Elfsberg skrev:TEAC är samma grejer som Onkyo, fast lite billigare. En sån hade jag köpt för att spara nån tusenlapp. Samtidigt kan jag inte riktigt släppa Pioneers nyare receivers då de kör Class D och således är lite snällare mot miljön.
Tack för tipset!
känner igen mig i din situation där jag själv körde på liknande förstärkare och tänkte satsa på hemmabioreciever. men som sagt är detta en "uppgradering" jag troligtvis aldrig kommer att äventyra plånboken med igen... byt "ner" dig till nad 320 eller köp ett fint försteg och kör din nad som slutsteg. C350 har enligt min och många andras erfarenhet sämre ljud än andra klassiker av nads serier.