Sidor? Vilka sidor:?:
Tror knappast du har undgått att det finns både en och flera sidor av kabeldebatten, i så fall är du trångsynt
Du beskyller folk för att vara trångsynta när de inte ändrar uppfattning
Så kanske är det Ezoo som är trångsynt?
Nej det gjorde jag inte det är snarare du som gjorde det, då ska jag passa på att kalla dej diverse saker effter som att du verkar tycka det är så himmla kul.
Du verkar blunda för det faktum att det finns tusentals människor som hör skillnad på kablar och tycker det är värt att byta, du måste vara otroligt trångsynt om du inte märkt det.
Du verkar inte fatta att det finns människor som skiter i hur en kabel el cd mäter utan i stället lyssnar på den.
Du verkar heller inte förstått att man lyssnar på musik med öronen och inte med ett mätinstrument.
Du verkar inte begripa att jag skriver teorier.
Du verkar blunda för det faktum att människan inte vet och kan allt och att man inte kan bevisa nått som man inte kan förklara.
Du verkar blundar för människans sinnen och förmågor så länge det inte går att bevisa eller mäta.
Du är ju otroligt många gånger vetenskapen haft fel, det verkar du blunda för effter som att du hänvisar till den hela tiden.
Du verkar rädd för att du har fel då du hänvisar till ett mät instrument så fort det tex klagas på ekk.
Med så trångsynta människor som du så skulle utvecklingen alldrig varigt där den är i dag.
Och en sak till.
Det har du nog sagt men.
Du och dina instrument och tester har ingen sanning att komma med.
Vad som är att relevant är hur det låter i dina öron.
Du har som sagt ingen sanning att komma med så håll dej till att säga hur du tycker att saker och ting låter i stället så länge du blundar för så mycket annat.
Mvh