boom skrev:Men aerob har uttryckligen sagt att han vill inte ha mig i tråden så du får väl fråga honom vad han vill med det element som mark på
Sound Technologies häller på att ta fram.
Jag har aldrig uttryckligen sagt att jag inte vill ha dig i tråden, däremot har jag sagt:
Jag skrev:Alltså, kom med hur mycket kritik du vill, men gå inte in och droppa en snabb skitkommentar för att sedan inte förklara vad du menar! Ganska enkelt egentligen. Är du inte intresserad av elementet i fråga, eller att faktiskt bidra med något konkret så tycker jag du ska hålla dig borta från tråden.
Och senare:
Jag skrev:Du har varken intresse av elementet eller att försöka bidra på något vis till projektet, så vänligen lämna denna tråd tills dess att du uppfyller någon av dessa kriterier.
Det vill säg, bidra gärna men gå inte in för att torpedera tråden. Vilket är vad du har gjort. Att så säkert uttala sig om saker när det senare visar sig att det är du som inte lyckats knappa in rätt siffror känns ju faktiskt lite pinsamt. Du undrar vad jag vill med elementet som Mark hjälper oss med? Jag tycker att du ska avsätta ett par timmar och läsa hela tråden från början till slut, så kanske du kommer in i matchen och faktiskt kan bidra positivt istället för att enbart framstå som en obstinat fjortis. Tråkigare attityd än din får man verkligen leta efter...