Nattlorden skrev:Mayro skrev:va i hela hxxxte snackar du om

Mig veterligen var du INTE med då jag ock ULF besökte iö.. Säg inte jag ljuger och far med osanning i alla fall.
Tagga ned. Bara för att han inte rabblade upp alla modeller han gillar till er när ni var där betyder inte att det inte finns fler. Frågan har ju varit uppe här tidigare, så många av oss har redan tidigare läst vilka modeller han tycker är ok. Det har inte ett jäkla dugg med vad han sade eller inte sade till er. Det som inte var sant var slutsatsen du drog av vad han sade till er. Enkelt, ju.
nej just det.. du va ju också där? och du vet ju också hur tydligt det frågades. och hur utförligt svaret var..
Men jag kan upplysa dig om att Ulf frågade igen för att det svaret INTE skulle missförstås. Så det blev noga klarlagt. Så vet du i stället för du tror vi inte far med saker som stämmer...
Dax att vakna upp ur slummern lite o se verkligheten här.. Men det är alltid svårt att se sina "sanningar" bli ifrågasatta inne i sin egen hjärna. Och alla som har minsta egen tankeförmåga inser nog det helt orimmliga i svaren vi fick....
Men men. Nu ska vi till kristianstad här... Ha en fin fin dag grabbar..