Det låter suveränt. Fast ofärgat är det inte

Moderator: Redaktörer
Margaux skrev:Mina ESL 57 som familjen spelar dagligen på i vardagsrummet är mycket trivsamma. Quad II stegen matas via en strykjärnstimer (2h) så att rören inte skall ta slut. Källan brukar vara en Ipod mini.
Dock kändes att sångare hade enorma munnar
Tycker ESL 63 är en mycket fin högtalare, även om den är... liksom en egen katagori med sina speciella krav på rummet (som bör utformas väldigt annorlunda än när man använder andra högtalare).
Margaux skrev:Mina ESL 57 som familjen spelar dagligen på i vardagsrummet är mycket trivsamma. Quad II stegen matas via en strykjärnstimer (2h) så att rören inte skall ta slut. Källan brukar vara en Ipod mini.
Bill50x skrev:Harryup skrev:Kan inte nöjda ha en egen tråd och inte spamma ner andra trådar?
Flint skrev:Det verkar som om man måste våga lita på sin hörsel för att bli nöjd.
Callisto skrev:Klockren kommentar.
IngOehman skrev:Flint skrev:Det verkar som om man måste våga lita på sin hörsel för att bli nöjd.Callisto skrev:Klockren kommentar.
Ja, verkligen.
Jag byter apparater extremt sällan, är extremt nöjd och jag litar till 100% på min hörsel!
Så till den milda grad att jag vågar testa saker med hjälp av bara öronen - blindtesta alltså.![]()
De som inte vågar lita på sin hörsel, alltså de som som måste titta och veta svaret för att kunna tycka något, blindtestfobikerna alltså, som jag känner, är nästan allihopa ständigt missnöjda.![]()
![]()
Utom just efter senaste inköpet - då är de ju nöjdare än någonsin förr, varenda gång. Det brukar gå över snabbt och nästa inköp görs, och så vidare...
Lustigt nog talar även dessa människor om att de vågar lita på sin hörsel...![]()
Frågan är varför de gör det, när de uppenbart inte vågar lita på just hörseln?
Vh, iö
De som IÖ syftar på är nog inte de som byter i snitt en apparat per femårsperiod utan på folk som t.ex. Matte76 på vårat grannforum. Han har väl bytt ut hela anläggningen 4-5 ggr under senaste åretCallisto skrev:Jag måste påpeka att du själv isåfall placerar dig i "bytargruppen" med tanke på att du bytte till 668:an.
Rydberg skrev:De som IÖ syftar på är nog inte de som byter i snitt en apparat per femårsperiod utan på folk som t.ex. Matte76 på vårat grannforum. Han har väl bytt ut hela anläggningen 4-5 ggr under senaste åretCallisto skrev:Jag måste påpeka att du själv isåfall placerar dig i "bytargruppen" med tanke på att du bytte till 668:an.
![]()
Jag har ju bytt en del själv också
Jorå, fattade detCallisto skrev:Rydberg skrev:De som IÖ syftar på är nog inte de som byter i snitt en apparat per femårsperiod utan på folk som t.ex. Matte76 på vårat grannforum. Han har väl bytt ut hela anläggningen 4-5 ggr under senaste åretCallisto skrev:Jag måste påpeka att du själv isåfall placerar dig i "bytargruppen" med tanke på att du bytte till 668:an.
![]()
Jag har ju bytt en del själv också
observera smileyn, lite ironi över inlägget. Inget illa ment alltså.
Flint skrev:IngOehman
En blindtestfobiker, har inte han fobi för blindtester?
Flint skrev:Du kanske menar blindtestmaniker.
Tengil skrev:Flint
Varför tycker du inte om att Ing.Öhman försöker förklara vad han menar istället för att arrogant slänga ur sig saker i sann besserwisseranda.
Personligen tycker jag att det är en ynnest att en så kompetent och intelligent person ägnar tid här på ett publikt forum, borde vi inte vara rädda om det![]()
Du har skrivit i många trådar att du inte orkar läsa långa inlägg, jag tror att medparten av forumdeltagarna vet detta nu
Mayro skrev:Jag anser det är Iö som ska vara glad han får delta som han tillåts göra på ett öppet forum eftersom han trotts allt är både ledande för en organisation som aggerar rätt hårt. samt är också en tilverkare..
Användare som besöker denna kategori: juanth och 36 gäster