Objektivisten skrev:
Tweaksen fungerar bra på din förstärkare, här är en bild på någon annans:

Moderator: Redaktörer
Patrick82 skrev:Tweaksen fungerar bra på din förstärkare, här är en bild på någon annans:
Objektivisten skrev:Snyggt. Bara han inte får obalans med olika färgning i höger och vänster kanal.
Patrick82 skrev:Rydberg skrev:Alexi> De där kontakterna på nätkabeln är skitdyra! Var det lånekabeln?
Det är ingen lånekabel, allt är gratis
Objektivisten skrev:Redan på sena förmiddagen märkte jag att något hänt med stereon. Basen var så ren och hård att jag var rädd att elementen på högtalarna skulle implodera, dynamiken var större än den mellan Läderlappen och Robin, medan bakgrunden var svart som ett inferno i en Hieronymus Bosch målning. Ändå kunde jag uppleva så skarpa detaljer att man kunde ana självaste Fonzie göra processen kort med stilleten. Mellanregistret var fantastiskt naturligt och sångarna leviterade i centrum.
Objektivisten skrev:Redan på sena förmiddagen märkte jag att något hänt med stereon. Basen var så ren och hård att jag var rädd att elementen på högtalarna skulle implodera, dynamiken var större än den mellan Läderlappen och Robin, medan bakgrunden var svart som ett inferno i en Hieronymus Bosch målning. Ändå kunde jag uppleva så skarpa detaljer att man kunde ana självaste Fonzie göra processen kort med stilleten. Mellanregistret var fantastiskt naturligt och sångarna leviterade i centrum.
...
Patrick82 skrev:genstruktur skrev:http://www.coconut-audioshop.com/Produc ... Code=V2DAL
Skall jag lägga den på någon maskin, eller kanske på huvudet?
Groundhanger Silver Waves, hängs på ledig rca/coaxial på försteg/stärkare? Silver, ftw!
VibraPortal skall läggas ovanpå maskinen.
Alexi skrev:Jag hämtade precis ut ett mycket stort och tungt paket.
hifikg skrev:Patrick>> du är en underbar glädjespridare och har massor av skön humor. Sätt in en "Donate" button på din sida eller skicka mig ditt kontonummer så jag får ersätta dig för portot åtminstone
Genom att sprida dina tweaks gratis gör du att marknaden för falska tweaks reduceras. Det är är en välgärning värdig en hifi-award. För att du, i längden, ska kunna fortsätta, ersätter jag dig gärna för dina portoutlägg och lite till!
JockeX skrev:
Nått konstigt hände med min anläggning igår vid lunchtiden, jag upplevde precis samma sak som du. Kan det vara så att dina tweaks fungerar på långdistans? Jag bor i Stockholm.
Anders_A skrev: Peter Griffins röst som normalt är ganska nasal och påträngande blev genast mjuk och behaglig.
Hämtade posten ur brevlådan och poletten föll ner. Coco-Nuts tweaks hade gett effekt redan på ca 15 meters håll.![]()
En VibraDome Iris (150$), en GroundHanger Silver ? (2995$) samt en RCA-plugg.![]()
Stort tack Patrick82, vilket fantastiskt initiativ. Kudos!
Anders_A skrev:Jag fick ett paket från coconut idag. Hela fyra stycken VibraDome helt gratis!
Jag streamar mycket film och TV-serier via netflix på ps3, så detta var ett bra första test. Med nervöst skakiga händer placerade jag de fyra VibraDomes jag fått på min playstation och tryckte igång ett avsnitt av Family Guy. Jag förstår att exakt placering och kombination av de fyra måste testas fram mycket noga, men bara för att se hur det blev placerade jag dem enligt bild nedan. Resultatet är enastående! Alla tydliga artifakter från den hårda datakomprimering streaming kräver var som bortblåsta och mot en nattsvart bakgrund ringlade sig karaktärernas röster som det skiraste silkestyg. Knivskarpa detaljer och perfekt pitch som skulle få Richard själv att dregla. Peter Griffins röst som normalt är ganska nasal och påträngande blev genast mjuk och behaglig.Jag skämtar inte. Det är som skillnaden är som mellan Fran Drescher och Barry Manilow. Enastående produkt du har här Patrick!
Jag ska testa med lite musik senare, återkommer då.
Tusen tack Patrick!
celef skrev:Vacker bild som vanligt, hur lyckas du få med tjejerna, min fru skriker högt om jag försöker fota henne intill stereon
mikro skrev:Det här börjar kännas jvligt oseriöst, finns det ingen annan avdelning för skoj och parodi på forumet som den här tråden passar bättre i? En snubbe som enligt egen utsago bedriver kommersiell verksamhet lämnar gratisprover som sedan folk höjer till skyarna. Vad är syftet egentligen, att lura folk att donera mer pengar genom att skriva en massa löjliga recensioner? Antingen ljuger killen på sin sida om folk som köpt skräpet till på hittade priser, eller så har han verkligen lyckats lura folk (vilket jag starkt betvivlar). Ingetdera är något att applådera, vad håller ni på med egentligen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster