mikro skrev:Patrick82 skrev:mikro skrev:Du säljer en "megalodon power 5.5 m" för 100 000 dollar på din webbshop. Men det kanske inte klassas som tweak?
Det är en kabel.
Brukar falla under samma kategori (ormolja). Ska det tolkas som att du när det gäller kablar är intresserad av att tjäna pengar?
Jag har inget intresse av att tjäna pengar, så länge man har tak över huvudet, mat på bordet, och massor med tweaks så är jag nöjd.
Det tar ett halvår att bygga den kabeln, den tiden vill jag använda till något annat i stället. Om jag hade lägre priser skulle för många köpa, och det vill jag inte. Det går snabbare att bygga 40 små kablar ($2600) än en stor Megalodon. Dom små kablarna kan jag hänga från garderoben och bygga flera samtidigt, men Megalodon är svår att hantera, jag brukar få träningsverk av den. Det går också snabbare att bygga 5000 VibraDome, än 1 Megalodon.
Virtual Dynamics hade samma problem, deras Genesis var billig, men deras Judge som var ett steg upp, kostade massor med pengar och tid att bygga. Det tog 5 månader innan den var färdig och kostade 50 000 dollar, jag har den enda Judge strömkabeln dom har byggt. Dom gick i konkurs efteråt.
Jag har kommit fram till att det är bättre att göra datorspel i stället, för då kan man bara kopiera spelet och slippa börja om från början. Jag ska ge ut alla mina datorspel gratis. Om någon köper Megalodon, ska pengarna gå till att förbättra datorspelet, kanske ska jag anställa någon som fortsätter på spelet medan jag bygger Megalodon till kunden.