Illuminatus skrev:Jag sitter på OS X och jag antar att programvaran är Windows-baserat?
Japp.
Moderator: Redaktörer
Illuminatus skrev:Nattlorden skrev:
Japp.
Attans!
Nattlorden skrev:
Du måste ju ändå skaffa en ny dator när Win 8.1 kommit.
Nattlorden skrev:
Huh? Aldrig hört talas om. Ny version av OS/2?
Nattlorden skrev:Illuminatus skrev:Du menar när OS X Mavericks kommer
Illuminatus skrev:Nattlorden skrev:
Äsch, jag trodde du hade koll på Apples prylar
HK430 skrev:Jag är inte jättebevandrad i miniDSPns värld men har ändå haft en ett tag, hojta till i PM om du vill ha besök!

adzer skrev:Det där blir kanon. Läckande luft från basar är hemskt så täta ordentligt och använd träskruv så blir allt bra
Illuminatus skrev:En liten fråga![]()
När jag sitter ca 50cm på huk framför en av basmodulerna så är det ett sjukligt tryck i bröstet känsla. Nu tänker jag stort, håll i er.
Hur åstadkommer jag detta tryck vid lyssningsposition? Vad krävs? Är det möjligt tro?
Som sagt, jag tänkte bara högt
Glebster skrev:Är skruvhålen genomgående är det ju helrätt placering skulle jag vilja säga.
Glebster skrev:Är skruvhålen genomgående är det ju helrätt placering skulle jag vilja säga.
adzer skrev:Fast lägger du tätningslisten innanför skruvhålen så har du ju inget som stoppar luft från att ta sig innifrån lådan och ut genom skruvhålen. Varför skulle man vilja göra så?
Glebster skrev:Jag ångrar mig faktiskt, du har helt rätt även om din förklaring lämnar lite att önska.
Att placera den utanför hålen hjälper ju föga för då finns risken kvar att luftan kan läcka ut i korgens skruvhål. Dina falukorvar med extra tätning hjälper ju inte mot detta.
Optimalt borde alltså vara att täta så nära tryckcentra som möjligt samt att täta skruvhålen själva (alternativt inte ha genomgående skruv). Nu inbillar jag mig att mängden luft som läcker "skruvhålsvägen" är i det närmaste försumbar men om man ska göra helt rätt så...
Adhoc skrev:(Du var snabb, svarade medans jag redigerade lite om minsta motståndets väg.)
boom skrev:Illuminatus skrev:En liten fråga![]()
När jag sitter ca 50cm på huk framför en av basmodulerna så är det ett sjukligt tryck i bröstet känsla. Nu tänker jag stort, håll i er.
Hur åstadkommer jag detta tryck vid lyssningsposition? Vad krävs? Är det möjligt tro?
Som sagt, jag tänkte bara högt
Det går inte utan flera basar och mera effekt eller så större basar som orkar pumpa mera volym/liter prova avaratz och se om du får det jag får det med 2 basar.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 15 gäster